Gisteren heb ik reeds een e-mail verzonden voor de installatie van de app op mijn tablet. Na alles uit te voeren volgens de uitleg komt er steeds weer contacteer helpdesk. Men neemt de betaalautomaten weg uit de filialen dan zou men tenminste moeten zorgen dat alles werkt.
Gisteren heb ik reeds een e-mail verzonden voor de installatie van de app op mijn tablet. Na alles uit te voeren volgens de uitleg komt er steeds weer contacteer helpdesk. Men neemt de betaalautomaten weg uit de filialen dan zou men tenminste moeten zorgen dat alles werkt.
Bedoelt u met “...na alles uitgevoerd te hebben”, de de finale actie ‘kaart-in kaartlezer → tik op M2, code intoetsen enz… enz…?
Ja na alles moest ik gewoon op voldaan klikken en toen kwam de foutmelding met er is een tijdelijk probleem neem contact op met helpdesk 02 433 40 92
Ja na alles moest ik gewoon op voldaan klikken en toen kwam de foutmelding met er is een tijdelijk probleem neem contact op met helpdesk 02 433 40 92
Tsja, helaas het door de gebruikers gekende en door BNP ontkende probleem. De finale procedure met M2 moet dienen om uw rekening met de app te koppelen.
En om een of andere duistere reden lukt dat koppelen niet meer. En, het is een schrale troost natuurlijk, maar u bent de even en zoveelste die in de problemen geraakt is. En aangezien er zovelen zijn die met het verschijnsel geconfronteerd worden mag redelijkerwijze worden aangenomen dat het om een systeemfout gaat. En het komt waarschijnlijk door de fusie van Bancontact met Payconiq, waardoor in de achtergrond en zonder ons te waarschuwen zowat alle routines moeten worden aangepast en/of vernvangen.
Maar bij BNP geeft men niet thuis - we moeten zelf maar Proximus & Cº van extra inkomsten voorzien vindt men daar. Ik heb het inmiddels opgegeven, desalniettemin succes toegewenst.
Hallo
Het is inderdaad niet prettig als je al meteen bij het activeren van Easy Banking App problemen ondervindt. Staat er achteraan die foutmelding toevallig ook een foutcode bestaande uit enkele letters en cijfers?
Hallo
Het is inderdaad niet prettig als je al meteen bij het activeren van Easy Banking App problemen ondervindt. Staat er achteraan die foutmelding toevallig ook een foutcode bestaande uit enkele letters en cijfers?
Neen, wel integendeel, het is identiek dezelfde foutmelding. Overigens wemelt het van de klachten dat de zaak na de M2-procedure niet meer werkt. En daar moet u toch van op de hoogte zijn dunkt mij.
Dus het ligt bepaald wel aam jullie systeem, en jullie zouden er beter aan doen te stoppen de zwarte piet steeds maar weer naar de gebruiker toe te schuiven.
Want het gaat niet om mijn probleem of ons probleem, maar om jullie probleem. Of in andere woorden BNP moet er zelf voor zorgen dat hun zaak feilloos werkt.
Ik begrijp heel goed dat het niet prettig is als er problemen zijn, maar wat jij ervaart is niet hetzelfde als wat er bij
Jij wilt je rekening koppelen aan Payconiq by Bancontact. Als je dat nog niet deed, dan raad ik je aan om de info uit mijn reactie op jouw ander bericht te volgen en ons even te bellen zodat we de mandaten op jouw rekening na kunnen kijken.
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.