installatie app op tablet

  • 31 July 2020
  • 6 reacties
  • 275 Bekeken

Gisteren heb ik reeds een e-mail verzonden voor de installatie van de app op mijn tablet. Na alles uit te voeren volgens de uitleg komt er steeds weer contacteer helpdesk. Men neemt de betaalautomaten weg uit de filialen dan zou men tenminste moeten zorgen dat alles werkt.


6 reacties

Reputatie 2

Gisteren heb ik reeds een e-mail verzonden voor de installatie van de app op mijn tablet. Na alles uit te voeren volgens de uitleg komt er steeds weer contacteer helpdesk. Men neemt de betaalautomaten weg uit de filialen dan zou men tenminste moeten zorgen dat alles werkt.


Bedoelt u met “...na alles uitgevoerd te hebben”, de de finale actie  ‘kaart-in kaartlezer → tik op M2, code intoetsen enz…  enz…? 

Ja na alles moest ik gewoon op voldaan klikken en toen kwam de foutmelding met er is een tijdelijk probleem neem contact op met helpdesk 02 433 40 92

Reputatie 2

Ja na alles moest ik gewoon op voldaan klikken en toen kwam de foutmelding met er is een tijdelijk probleem neem contact op met helpdesk 02 433 40 92


Tsja, helaas het door de gebruikers gekende en door BNP ontkende probleem. De finale procedure met M2 moet dienen om uw rekening met de app te koppelen.

En om een of andere duistere reden lukt dat koppelen niet meer. En, het is een schrale troost natuurlijk, maar u bent de even en zoveelste die in de problemen geraakt is. En aangezien er zovelen zijn die met het verschijnsel geconfronteerd worden mag redelijkerwijze worden aangenomen dat het om een systeemfout gaat. En het komt waarschijnlijk door de fusie  van Bancontact met Payconiq, waardoor in de achtergrond en zonder ons te waarschuwen zowat alle routines moeten worden aangepast en/of vernvangen.

Maar bij BNP geeft men niet thuis - we moeten zelf maar Proximus & Cº van extra inkomsten voorzien vindt men daar. Ik heb het inmiddels opgegeven, desalniettemin succes toegewenst.

Reputatie 7

Hallo @Luc Poleyn 

Het is inderdaad niet prettig als je al meteen bij het activeren van Easy Banking App problemen ondervindt. Staat er achteraan die foutmelding toevallig ook een foutcode bestaande uit enkele letters en cijfers?

 

@Krisje  Ik vermoed dat jij het over jouw probleem met de Payconiq by Bancontact-app hebt. Dit is losstaand van de foutmelding die @Luc Poleyn te zien krijgt bij Easy Banking App.

Reputatie 2

Hallo @Luc Poleyn 

Het is inderdaad niet prettig als je al meteen bij het activeren van Easy Banking App problemen ondervindt. Staat er achteraan die foutmelding toevallig ook een foutcode bestaande uit enkele letters en cijfers?

 

@Krisje  Ik vermoed dat jij het over jouw probleem met de Payconiq by Bancontact-app hebt. Dit is losstaand van de foutmelding die @Luc Poleyn te zien krijgt bij Easy Banking App.


Neen, wel integendeel, het is identiek dezelfde foutmelding. Overigens wemelt het van de klachten dat de zaak na de M2-procedure niet meer werkt. En daar moet u toch van op de hoogte zijn dunkt mij.

Dus het ligt bepaald wel aam jullie systeem, en jullie zouden er beter aan doen te stoppen de zwarte piet steeds maar weer naar de gebruiker toe te schuiven.

Want het gaat niet om mijn probleem of ons probleem, maar om jullie probleem. Of in andere woorden BNP moet er zelf voor zorgen dat hun zaak feilloos werkt.

Reputatie 7

@Krisje 

Ik begrijp heel goed dat het niet prettig is als er problemen zijn, maar wat jij ervaart is niet hetzelfde als wat er bij @Luc Poleyn aan de hand is. Het helpt hem dus niet verder door te zeggen dat het om een algemeen probleem gaat, want de oorzaak van het verschijnen van de foutmelding is verschillend. Ook al verschijnt ze na het uitvoeren van een gelijkaardige handeling.

Jij wilt je rekening koppelen aan Payconiq by Bancontact. Als je dat nog niet deed, dan raad ik je aan om de info uit mijn reactie op jouw ander bericht te volgen en ons even te bellen zodat we de mandaten op jouw rekening na kunnen kijken.

@Luc Poleyn wilt, naar wat ik begrijp, Easy Banking App activeren. De oorzaak van zijn probleem kan, bijvoorbeeld, liggen aan een defecte kaart, aan een probleem met de installatie van onze app, aan een slechte internetconnectie, enzovoort. Daarom dat ik de oorzaak wil nagaan; om zeker te zijn dat ik hem kan helpen.

Reageer