Beantwoord

Internationale overschrijving - bevestiging

  • 30 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 173 Bekeken

Beste,

 

bij het proberen bevestigen van een overschrijving met itsme (enige manier om te bevestigen) krijg ik als bericht dat door een technisch probleem de overschrijving niet kan gebeuren. Waarna ik alles opnieuw moet invullen. Graag snel een antwoord en oplossing.

mvg,

Willy

icon

Beste antwoord van OguzhanB 30 oktober 2019, 13:36

Dag @Willyqs :wave:

Best eens met de adviseurs van het Easy Banking Centre in contact komen hiervoor. Als je gebruik maakt van de Easy Banking App op de smartphone kan je met hun beveiligd en efficiënt in contact komen zonder een hele keuzemenu te overlopen op voorhand. 

Aanmelden op de Easy banking App, onderaan op contacteer ons drukken en dan op bel ons ( eronder staat open) en kiezen voor PC banking. 

Succes ermee! :v:

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +4

Dag @Willyqs :wave:

Best eens met de adviseurs van het Easy Banking Centre in contact komen hiervoor. Als je gebruik maakt van de Easy Banking App op de smartphone kan je met hun beveiligd en efficiënt in contact komen zonder een hele keuzemenu te overlopen op voorhand. 

Aanmelden op de Easy banking App, onderaan op contacteer ons drukken en dan op bel ons ( eronder staat open) en kiezen voor PC banking. 

Succes ermee! :v:

Reageer