Beantwoord

internet bankieren

  • 9 september 2019
  • 1 reactie
  • 102 Bekeken

ik krijg de vermelding dat ik mijn bankkaart niet meer kan gebruiken bij internetbankieren wegens te veel foutieve en handtekeningen (WAS400)
icon

Beste antwoord van YannickB 9 september 2019, 22:01

Dag Lucien,

Welkom op onze Community.

Ik heb je klantennummer uit je bericht verwijderd, persoonlijke info plaats je best nooit op een publieke online plek als deze.

Als je debetkaart werd geblokkeerd voor online gebruik, dan contacteer je ons best even op het nummer 02 762 60 00. Mijn collega's kunnen ze meteen voor je deblokkeren. Dat nummer is alvast bereikbaar van 7u tot 22u op weekdagen en van 9u tot 17u op zaterdag.

Groetjes.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Dag Lucien,

Welkom op onze Community.

Ik heb je klantennummer uit je bericht verwijderd, persoonlijke info plaats je best nooit op een publieke online plek als deze.

Als je debetkaart werd geblokkeerd voor online gebruik, dan contacteer je ons best even op het nummer 02 762 60 00. Mijn collega's kunnen ze meteen voor je deblokkeren. Dat nummer is alvast bereikbaar van 7u tot 22u op weekdagen en van 9u tot 17u op zaterdag.

Groetjes.

Reageer