Beantwoord

internet fraude

  • 2 juni 2020
  • 1 reactie
  • 379 Bekeken

1 juni heb ik via een site Winkel.fit een aankoop gedaan van een loopband betaald met bankcontact , nu heb ik nog steeds geen bevestiging gekregen van bestelling en betaling, is via via wel betaald aan een zekere Semih Celik uit Tilburg. Na meerdere mails te hebben gestuurd om bevestiging van aankoop en betaling krijg ik geen antwoord meer . Kunnen jullie me helpen aub. 
mijn gegevens

mvg 

 

icon

Beste antwoord van YannickB 3 juni 2020, 11:27

Bedankt voor je bericht Nadine.

Ik heb alle persoonlijke informatie uit je bericht verwijderd. Dit is een publieke site waarop iedereen mee kan lezen. Adres- en contactgegevens en details over je verrichtingen zet je best nooit zomaar op het internet.

 

Ik vrees dat het om fraude gaat. Als ik die winkel opzoek, dan lees ik heel veel klachten en waarschuwingen. Ik raad je daarom aan om ons onmiddellijk te bellen via 02 762 60 00 zodat we je verder kunnen helpen.

Je dient ook best ook zo snel mogelijk een klacht in bij de politie.

Gaf je gegevens over je kaart door, dan raad ik je ook aan om je kaart te laten blokkeren via Card Stop via 070 433 433.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Bedankt voor je bericht Nadine.

Ik heb alle persoonlijke informatie uit je bericht verwijderd. Dit is een publieke site waarop iedereen mee kan lezen. Adres- en contactgegevens en details over je verrichtingen zet je best nooit zomaar op het internet.

 

Ik vrees dat het om fraude gaat. Als ik die winkel opzoek, dan lees ik heel veel klachten en waarschuwingen. Ik raad je daarom aan om ons onmiddellijk te bellen via 02 762 60 00 zodat we je verder kunnen helpen.

Je dient ook best ook zo snel mogelijk een klacht in bij de politie.

Gaf je gegevens over je kaart door, dan raad ik je ook aan om je kaart te laten blokkeren via Card Stop via 070 433 433.

Reageer