Beantwoord

internetbankieren

  • 17 juli 2020
  • 1 reactie
  • 178 Bekeken

Ik kan al meer dan een week niet meer internetbankieren,graag hulp

icon

Beste antwoord van LiezeH 20 juli 2020, 10:27

Hey @Laranora ,

Mijn excuses voor het ongemak dat je ondervindt.

Indien je recent een nieuwe kaart hebt ontvangen, raad ik je aan deze stappen te volgen.

Is dit niet het geval, kan je ons laten weten welke foutmelding en foutcode je krijgt bij het aanmelden?

Groetjes,

Lieze

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5

Hey @Laranora ,

Mijn excuses voor het ongemak dat je ondervindt.

Indien je recent een nieuwe kaart hebt ontvangen, raad ik je aan deze stappen te volgen.

Is dit niet het geval, kan je ons laten weten welke foutmelding en foutcode je krijgt bij het aanmelden?

Groetjes,

Lieze

Reageer