Beantwoord

Invordering

  • 3 februari 2020
  • 3 reacties
  • 102 Bekeken

Ik heb daarjuist de verduidelijking gekregen wat ik moest doen bij een weigering van een invordering.
Ik heb nog een vraag met betrekking tot dit.

Mijn PayPal-account is rechtstreeks verbonden met mijn bankrekening. Op mijn account staat het bedrag (bijvoorbeeld - 38,65), betekent het dan dat dit er ook effectief is afgegaan? Het eerder vernoemde bedrag stond bij ‘gepland’ op de app van BNP Paribas Fortis, en is dus nooit uitgevoerd geraakt. 

icon

Beste antwoord van YannickB 4 februari 2020, 09:35

In dat geval neem je best even met PayPal-contact op. Het is namelijk geen dienst van ons en ik ben persoonlijk ook niet vertrouwd met hun werkwijze of met de structuur van hun platform.

Aangezien je de invordering weigerde, breng je hen sowieso best even op de hoogte.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6

Hallo Martha,

Bedoel je dat dat bedrag zo op je PayPal-account vermeld staat, of dat je het zo ziet in de historiek van je rekening in Easy Banking?

Dat het zo vermeld staat op mijn PayPal account

Reputatie 6

In dat geval neem je best even met PayPal-contact op. Het is namelijk geen dienst van ons en ik ben persoonlijk ook niet vertrouwd met hun werkwijze of met de structuur van hun platform.

Aangezien je de invordering weigerde, breng je hen sowieso best even op de hoogte.

Reageer