Beantwoord

IOs 13

• 2 juli 2019
  • 9 reacties
  • 1254 Bekeken

wanneer komt er een update voor IOs 13.0 Beta want de app werkt niet meer op iPad noch iPhone
icon

Beste antwoord van Bill 3 juli 2019, 10:47

Beste Yannick,

Herinstaleren werkt éénmalig omdat je dan inlogt met klantnummer, kaartnummer en code. Als je terug wil inloggen met gezichtsherkenning valt de app uit.
Belfius app en ING app werken echter wel met de nieuwe iOS.
ik hoop dar jullie niet gaan wachten tot september alvorens dit euvel verholpen is.

Beste Alexander,

Mijn iPad en iPhone draaien reeds onder iOS 13 in mijn computer onder de nieuwe CATALINA.
Op PC geen enkel probleem dus kan ik mijn bankzaken hierop afhandelen.

Zonder Beta-testers zou het voor de softwareschrijvers moeilijker zijn de juiste app te ontwikkelen

Bill
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Hallo Bill,

Bèta-versies van besturingssystemen ondersteunen we niet. In het geval van iOS 13 kan het wel helpen om Easy Banking opnieuw te installeren.

We werken ondertussen ook aan een update die normaal gesproken bij de lancering van iOS 13 beschikbaar zou moeten zijn.

Fijne dag alvast nog!
Reputatie 5
Badge +3
ios13 komt pas uit in september en dan nog enkel voor iPhones, voor iPads komt er een aparte besturingssysteem nl: iPadOS13.
Let wel op niet alle iPhones en iPads komen in aanmerking voor die nieuwe besturingssystemen.
Beste Yannick,

Herinstaleren werkt éénmalig omdat je dan inlogt met klantnummer, kaartnummer en code. Als je terug wil inloggen met gezichtsherkenning valt de app uit.
Belfius app en ING app werken echter wel met de nieuwe iOS.
ik hoop dar jullie niet gaan wachten tot september alvorens dit euvel verholpen is.

Beste Alexander,

Mijn iPad en iPhone draaien reeds onder iOS 13 in mijn computer onder de nieuwe CATALINA.
Op PC geen enkel probleem dus kan ik mijn bankzaken hierop afhandelen.

Zonder Beta-testers zou het voor de softwareschrijvers moeilijker zijn de juiste app te ontwikkelen

Bill
Beste Yannick,

de prepaid app van bnp doet het wel nog gewoon met face ID... en bijzonder veel is er niet gewijzigd in swift of in de rechten met iOS13... dat er andere tweaks nog nodig zijn tot daar aan toe... meer zelfs met faceid uitgeschakeld kan je niet in de bnp app om je rekeningen na te kijken...

is dit niet iets dat snel op te lossen is?
Reputatie 6
@Bill Er is vanochtend een update voor onze app verschenen. Als je die installeert, zal je Easy Banking kunnen gebruiken op iOS 13.
Reputatie 5
Badge +3
Het is te hopen dat Easy Bank App ook zal werken op iPadOs13 dat is het nieuwe besturingssysteem voor iPads die op 30 september zal uitkomen.
Reputatie 6
@Alexander Dat zou alvast in orde moeten zijn. De update voor vandaag voegde ook ondersteuning voor iPadOS 13 toe. 🙂
Werkt prima !
ook met Itsme.

Weet iemand waarom er geen Itsme is op een iPad ?
Reputatie 6
@LUMA

Dat komt omdat de manier waarop Itsme op dit ogenblik in onze app verwerkt zit, ervoor zorgt dat Easy Banking App onmiddellijk de Itsme app opent.

Op tablets kan dat niet omdat de Itsme app niet voor dat type toestellen ontwikkeld werd.

De reden daarvoor is dan weer dat Itsme werkt op basis van je sim-kaart en dat de meeste tablets geen simkaarten gebruiken.

Reageer