Beantwoord

It's me werkt niet voor BNP Paribas Fortis

  • 8 March 2021
  • 3 reacties
  • 1324 Bekeken

Ik werk voor een andere bank met It’s me, maar het lukt me niet om deze app te gebruiken bij BNP. Ik ga naar het scherm aanmelden van Easy Banking Web. Ik klik op aanmelden met It's me. Dan moet ik mijn Its me koppelen door mijn GSM nummer in te vullen en te tekenen. Dan krijg ik de melding dat er reeds een aanvraag bezig is in een andere bank. Via helpdesk it's me de boodschap gekregen dat ik het nummer van mijn Eid moet checken. Dit staat correct in de app. Ook gsm nummer en nr eid  staat correct in de databank van BNP. Wat kan het probleem zijn?

icon

Beste antwoord van IngeD 8 March 2021, 16:07

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Hallo @Lieve Van Kerckvoorde 

Kan je ook nagaan of jouw ID bij de andere bank in orde is?

Indien dit het geval is kan je proberen om jouw profiel eens te verwijderen en opnieuw aan te maken via de its me App zelf.

Beste,

Ik wil me registreren in de Its me app aan de hand van mijn bankgegevens, maar dit lukt helemaal niet. Ik krijg telkens de melding “technisch probleem”.

Mvg,

Betül

Reputatie 1

Dag @Betulerdem1990 

Heb je reeds nagekeken of wij over je correcte persoonlijke gegevens beschikken en dat jeID in orde staat?

Je kan in je Easy Banking Web nakijken of je contactgegevens nog steeds correct zijn. Indien niet, ga je deze eerst moeten aanpassen.

Groetjes,

Jadie

Reageer