Beantwoord

its me app heractiveren

  • 31 May 2023
  • 1 reactie
  • 959 Bekeken

Beste,

Ik heb een nieuw telefoonnummer en heb dit ingevuld op de easy Banking app en mijn adres is ook gewijzigd,ik ben naar de bank zelf geweest daarvoor.maar ik probeer nu heel de tijd mijn itsme app te activeren en iedere keer komt er op het laatste als ik alles heb ingevuld technisch probleem.

Vriendelijke groeten.

Decock Shana 

 

 

icon

Beste antwoord van SabrinaVD 1 June 2023, 15:12

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo @Shana01 , 

 

Bedankt voor je bericht. 

 

Indien al uw gegevens ondertussen aangepast zijn op kantoor en deze nu correct zijn, raad ik aan om een drietal bankwerkdagen te wachten tot u opnieuw probeert Itsme te heractiveren.

Indien u na deze periode nog steeds een foutmelding krijgt zal een reset nodig zijn van uw Itsme account. 

Hiervoor neemt u best rechtstreeks contact op met Itsme.

Ik hoop u hiermee van dienst te zijn. 

 

Ik wens u nog een fijne dag verder. 

 

Met vriendelijk groet, 

SabrinaVD

 

Reageer