Beantwoord

ITSME

• 16 mei 2019
  • 8 reacties
  • 594 Bekeken

Wat is het probleem met ITSME ?
icon

Beste antwoord van YannickB 16 mei 2019, 09:05

Dag debiep,

Er lijkt een probleem/onderhoud te zijn bij ITSME zelf waardoor de app momenteel niet bruikbaar is.

Belgian Mobile ID (het bedrijf achter ITSME) is op de hoogte en heeft aan alle bedrijven die werken met ITSME gevraagd om de functie tijdelijk uit te schakelen. Ook de officiële site van ITSME is momenteel offline.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Dag debiep,

Er lijkt een probleem/onderhoud te zijn bij ITSME zelf waardoor de app momenteel niet bruikbaar is.

Belgian Mobile ID (het bedrijf achter ITSME) is op de hoogte en heeft aan alle bedrijven die werken met ITSME gevraagd om de functie tijdelijk uit te schakelen. Ook de officiële site van ITSME is momenteel offline.
Reputatie 3
Dag @debiep,

Normaal zou het probleem opgelost zijn!

Groetjes,

Anouk
Still doesn't work. I've uninstalled and reinstalled the app(s) and nothing. ItsMe works with all my other apps, why is this one still blocked?
Reputatie 6
@LindaG

Hi Linda,

At the moment there aren't any known general issues with Itsme. Can you explain what is happening exactly? For example: are you seeing an error message and if so, which one?

Kind regards
Hi @YannickB , I figured it out!

Despite 6 (yes, six!!) calls to the help desk, no one was able to give me an answer. I told them the error code I kept getting and they kept telling me to uninstall and re-install the apps, delete my profile and create a new one, all of which I did, but still no success. I use the app for business so you can imagine how frustrated I was becoming not being able to see my details when I didn't have my card reader at hand.

But then I decided to take a different approach and started investigating the error code here on the community where I finally found my answer. My new debit card had not yet been activated in a cash machine - easy. Ran down to the corner, activated it and voila!, everything is back to normal. Including my blood pressure. 😉

Thanks for offering to help!
Reputatie 6
You're welcome! 🙂

I'm glad to read that you've found a solution. Don't hesitate to let me know if you have any other questions or issues.
Beste,

Zojuist een paar keer geprobeerd met mijn BNPParibas bancontact kaart ITSME te activeren, maar ik krijg na bevestiging (via M2) voortdurend het bericht dat mijn kaartgegevens niet volledig zouden zijn ?
Kan ik dit zelf ergens aanvullen ?
Reputatie 6
@KaGE

Heeft het bericht het toevallig over je identiteitsgegevens? Zo ja, dan dien je je huidige identiteitskaart in te laten lezen aan het onthaal van een van onze kantoren.

Reageer