Beantwoord

Itsme aanmelding met buitenlands nummer

  • 24 March 2020
  • 6 reacties
  • 3028 Bekeken

Bij het aanmelden op Easy Banking op m'n laptop krijg ik de keus tussen kaartlezer en itsme. Ik heb een login op itsme met een buitenlands telefoonnummer, maar Easy Banking kent enkel +32 nummers, dit is wel spijtig. Wordt hier spoedig iets aan gedaan?

Btw, ik heb getracht deze topic op het online suggestie formulier door te sturen, maar daar blokkeerde het systeem, vandaar dat ik langs hier kom.

icon

Beste antwoord van Anonymous 24 March 2020, 17:45

Bekijk origineel

6 reacties

Hey @LeoBali ,

Zoals je ook in onze handleiding kan terugvinden, is Itsme inderdaad enkel mogelijk met een Belgische simkaart.

In verband met veiligheidsoverwegingen vrees ik niet dat dit kan worden aangepast.

Ik hoop je hiermee te hebben geïnformeerd,

Lieze

Wel raar dat je dan wel een Nederlands nummer kan kiezen en en dat je dan pas een fout melding krijgt bad acces.

En het mag misschien ergens in een uitgebreide handleiding staan maar niet op de website en of in  jullie stappen plan.

Na uren te hebben gezocht en aan de telefoon in de wacht te hebben gehangen ben ik er hier pas  achter gekomen. Dat jullie hier niet in voorzien. 

En dat hadden jullie Wel kunnen VOORKOMEN door dit gelijk aan te geven of bij het installeren of bij de installatiefilmpje of stappen plan.
Gelijk naar je klanten een alternatief aangeven met een link waar zij dit kunnen downloaden en afdrukken omdat jullie hier al een jaar niet in voorzien.

Niet echt klantgericht  echt heel Jammer.

Hallo,

Is het a.u.b. mogelijk om een oplossing te voorzien voor de Belgen die in het Buitenland wonen en werken en een buitenlands gsm nummer hebben vb. Pools gsm nummer, die een rekening hebben bij de BNP Paribas en die al jaren trouw klant zijn?

Bedankt om ons niet in de kou te laten staan…

Reputatie 2

Wel raar dat je dan wel een Nederlands nummer kan kiezen en en dat je dan pas een fout melding krijgt bad acces.

En het mag misschien ergens in een uitgebreide handleiding staan maar niet op de website en of in  jullie stappen plan.

Na uren te hebben gezocht en aan de telefoon in de wacht te hebben gehangen ben ik er hier pas  achter gekomen. Dat jullie hier niet in voorzien. 

En dat hadden jullie Wel kunnen VOORKOMEN door dit gelijk aan te geven of bij het installeren of bij de installatiefilmpje of stappen plan.
Gelijk naar je klanten een alternatief aangeven met een link waar zij dit kunnen downloaden en afdrukken omdat jullie hier al een jaar niet in voorzien.

Niet echt klantgericht  echt heel Jammer.


We geven je suggestie door aan onze betrokken diensten.

Reputatie 2

Hallo,

Is het a.u.b. mogelijk om een oplossing te voorzien voor de Belgen die in het Buitenland wonen en werken en een buitenlands gsm nummer hebben vb. Pools gsm nummer, die een rekening hebben bij de BNP Paribas en die al jaren trouw klant zijn?

Bedankt om ons niet in de kou te laten staan…


We begrijpen inderdaad dat dit zeer vervelend is en werken aan een oplossing hiervoor.

Momenteel is er nog geen datum bekend tegen wanneer dit mogelijk zal zijn.

Hallo,

Is het a.u.b. mogelijk om een oplossing te voorzien voor de Belgen die in het Buitenland wonen en werken en een buitenlands gsm nummer hebben vb. Pools gsm nummer, die een rekening hebben bij de BNP Paribas en die al jaren trouw klant zijn?

Bedankt om ons niet in de kou te laten staan…


We begrijpen inderdaad dat dit zeer vervelend is en werken aan een oplossing hiervoor.

Momenteel is er nog geen datum bekend tegen wanneer dit mogelijk zal zijn.

We zijn ondertussen een jaar verder en mij lijkt het of er nog niks veranderd is … spijtig dat BNP Fortis achterblijft tov de andere belgische banken.

Kijk uit naar de aanpassing voor gebruik van mijn buitenlands GSM-nummer.

Vriendelijke groeten,

Greta 

Reageer