Beantwoord

Itsme heractiveren

  • 26 August 2020
  • 3 reacties
  • 711 Bekeken

Ik wil de itsme app opnieuw installeren op mijn gsm (had ‘m eerder maar dan verwijderd wegens te weinig ruimte op telefoon). Het lukt tot op het moment dat ik doorgestuurd word naar ‘de beveiligde omgeving van BNP Paribas Fortis’. Mijn browser gaat open maar er wordt geen pagina geladen. 

icon

Beste antwoord van LienV 26 August 2020, 15:23

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Hallo @Val.re, welk model gebruik je? Heb je een iphone of een android toestel?

Ik heb een android toestel (versie 10). 

Reputatie 1

Dag @Val.re 

 

Kan je eventueel even proberen te wisselen tussen mobiele data / wifi? Als dat ook niet werkt, raad ik je aan onze helpdesk op te bellen, zij kunnen nakijken waar het precies fout zou lopen. Je kan ze vlot bereiken door binnen te bellen via de app (aanmelden > klikken op ‘Contacteer ons’ > klikken op het icoontje naast ‘Bel ons’) of met de Easy Banking Phone code (hier vind je een handleiding daarvoor).

 

Groeten

LienV

Reageer