Beantwoord

kaart geblokkeerd


Beste mijn kaart is geblokkeerd sinds 11 juni kunt u mij helpen en de helpdesk neemt ook niet op ze zijn niet beschikbaar ook de kantoren zijn niet open.

icon

Beste antwoord van YannickB 12 June 2020, 08:18

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5
Badge

Dag @Natalya lycke , 

Heb je inmiddels al contact gehad met een medewerker? 

Wij zijn bereikbaar van 7u tot 22u op weekdagen. ‘s Morgens voor 9u en ‘s avonds na 20u is het minder druk. 

Fijne dag verder! 

Beste 

Rond hoelaat is het best dat ik bel 

Mvg

Hey Natalya,

Wij zijn bereikbaar op 02 762 60 00. Het is redelijk druk momenteel. Indien het voor jou zou gaan, raad ik je aan om hier vanavond voor te bellen, dan is het meestal rustiger. We zijn telefonisch bereikbaar tot 22u.

Groetjes,

Lieze

Beste 

Welk nummer moet ik dan opbellen?

Want de vorige keer ben ik niet aan de lijn gekomen was het de hele tijd een muziekje 

 

 

Hey @Natalya lycke ,

Wij kunnen helaas geen mensen opbellen.

Kan er iemand anders voor jou bellen?

Je kan eventueel je contactpersoon of kantoor mailen en vragen of zij hier een andere oplossing voor hebben.

Groetjes,

Lieze

Beste 

Zou u mij kunnen opbellen omdat ik niet meer kan bellen 

Het is voor de kaart te deblokkeren 

 

 

Hey @Natalya lycke ,

Via de Community hebben wij helaas geen zicht op persoonlijke gegevens en kunnen we dus geen kaarten deblokkeren.

Dit kan enkel via telefonisch contact!

Groetjes,

Lieze

Beste 

Mijn vriend heeft maar net een nieuwe bankkaart gekregen en die is al weer geblokkeerd 

Zou dat kunnen gedeblokkeerd worden

Ik heb hetzelfde. Ze nemen al 3 dagen niet op. Heb al een saldo van 5u telefoon te betalen door steeds te wachten aan muziekje. Ook al via contact in de app contact opgenomen maar niemand reageert

Reputatie 7

Hallo Mubariz,

Ik heb jammer genoeg via deze website geen toegang tot jouw kaart of andere persoonlijke gegevens, waardoor ik niet kan zien wat er aan de hand is.

Je neemt best even opnieuw telefonisch contact met ons via het nummer 02 762 60 00. Mijn collega's zijn bereikbaar van 7u tot 22u op weekdagen en van 9u tot 17u op zaterdag.

 

Reageer