Beantwoord

Kaart geblokkeerd

  • 30 June 2021
  • 4 reacties
  • 400 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 1
  • 2 reacties

Ik heb te vaak proberen inloggen op Easy Banking met een kaart die recent vervallen is (had ik achteraf pas door). Hierdoor is mijn kaart geblokkeerd en kan ik niet meer inloggen. Ik heb nog een Hello Bank kaart, maar kan hier dus ook niet meer mee inloggen aangezien deze hetzelfde rekeningnummer heeft. 

Ik heb proberen bellen naar de helpdesk, maar deze nemen niet op. 

icon

Beste antwoord van JadieT 30 June 2021, 15:06

Bekijk origineel

4 reacties

De exacte foutmelding is “Wij blokkeerden uw kaart na 5 foute M1- of M2-handtekeningen. Bel de helpdesk op +32 2 433 40 92 om de kaart te deblokkeren.”

Reputatie 1

Beste @VDSJ,

Je debetkaart gaat een reset nodig hebben. Als deze reset uitgevoerd is, ga je terug toegang hebben tot Easy Banking Web.

Je Hello debetkaart zou je nog kunnen gebruiken om aan te melden. De pogingen om aan te melden zijn gekoppeld per kaart en niet per zichtrekening.

Groetjes,

Jadie

 

Beste @JadieT ,

Hoe reset ik mijn kaart? 

Ik kan aanmelden op de app, maar niet meer op mijn pc met mijn Hello bank kaart. Ik krijg meteen de eerder vernoemde foutmelding als ik op “aanmelden” klik omdat mijn profiel gelinkt is aan het rekeningnummer. Ook een nieuw profiel aanmaken helpt niet aangezien mijn kaart- en klantnummer van mijn eerste kaart en mijn Hello bank kaart hetzelfde zijn. 

 

Groetjes,

Jitske

Reputatie 1

@VDSJ 

De reset kan je laten uitvoeren door één van de collega’s.

Dit kan door telefonisch contact op te nemen met je Hello Bank. Je kan hen bereiken vanuit je Hello app door je aan te melden en onderaan op ‘contact' te klikken. Verder kan je dan je ‘Hello Team’ aanklikken.

Wij zijn bereikbaar op weekdagen van 7 uur tot en met 22 uur en op zaterdag van 9 uur tot en met 17 uur.

Groetjes,

Jadie

 

Reageer