Mijn bankkaart is geblokkeerd hoe zou dit kome
Beste antwoord van Eschauma
Bekijk origineelHallo
Bedankt voor je bericht.
Wij zouden dit met plezier voor jou nakijken maar hebben via dit kanaal helaas geen toegang tot je gegevens.
Ik raad je aan om even contact op te nemen met het Easy Banking Centre zodat zij dit voor jou kunnen nakijken.
Je kan ons éénvoudig bereiken via de Easy Banking App in het menu ‘Communicatie’ waar je vervolgens ‘Easy Banking Centre’ selecteert en het onderwerp ‘rekeningen en kaarten’ kiest.
Je zal vervolgens doorverbonden worden met een collega die over de juiste expertise beschikt. Gebruik je de Easy Banking App nog niet, dan kan je ons ook bereiken op 02 762 60 00.
Groetjes,
Eschauma
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.