Beantwoord

kaart geblokkeerd

  • 30 January 2023
  • 1 reactie
  • 179 Bekeken

Mijn bankkaart is geblokkeerd hoe zou dit kome 

 

icon

Beste antwoord van Eschauma 31 January 2023, 08:35

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo @Ilse Vercammen,

 

Bedankt voor je bericht. 

 

Wij zouden dit met plezier voor jou nakijken maar hebben via dit kanaal helaas geen toegang tot je gegevens.

Ik raad je aan om even contact op te nemen met het Easy Banking Centre zodat zij dit voor jou kunnen nakijken. 

 

Je kan ons éénvoudig bereiken via de Easy Banking App in het menu ‘Communicatie’ waar je vervolgens ‘Easy Banking Centre’ selecteert en het onderwerp ‘rekeningen en kaarten’ kiest. 

Je zal vervolgens doorverbonden worden met een collega die over de juiste expertise beschikt. Gebruik je de Easy Banking App nog niet, dan kan je ons ook bereiken op 02 762 60 00. 

 

Groetjes, 

Eschauma

 

Reageer