Beantwoord

Kaartlezer geblokkeerd met code 0646

  • 24 December 2020
  • 3 reacties
  • 325 Bekeken

Bij het inbrengen van mijn bankkaart krijg ik op de display van kaartlezer Fortis de melding  “securecode 0646” .

Gisteren heb ik mijn Maestro kaart  nog normaal gebruikt dus volgens mij is deze in orde. Heb ook nog eens met de kaarten (maestro en VISA) van mijn echtgenote geprobeerd maar de melding verandert niet meer en blijft op het scherm continu staan. De bank Fortis kan ik weer niet bereiken en wordt altijd (al dikwijls gebeurd) door verwezen naar hier.

icon

Beste antwoord van NickL 31 December 2020, 08:31

Bekijk origineel

3 reacties

Dag @FrancisTobe,

 

Je kan best een nieuwe kaartlezer bestellen, dit kan je doen via de easy banking app of via onze website

Ook kan je telefonisch contact opnemen met jouw kantoor of met het nummer 02 762 60 00.

 

Met vriendelijke groeten,

JolienP

Beste Jolien,

7 dagen geleden heb ik bericht ontvangen van Fortis dat mijn nieuwe kaartlezer verzonden is en dus onderweg. Vandaag 31/12/2020 nog steeds niets in de bus ….. en mijn foutieve memo betalingen worden 5/1/2021  uitgevoerd! Zonder kaartlezer kan ik de correcties niet aanbrengen. WAT nu?

Dag @FrancisTobe 

Helaas kunnen er met de feestdagen vertragingen zijn bij de post. Ik raad je aan om even het Easy Banking Centre te bellen op het nummer 02 762 60 00. Zij kunnen meteen voor jou de foutieve memo betalingen wijzigen.

 

Groeten,

Nick

Reageer