Beantwoord

kaartlezer stuk en woonachtig in het buitenland

  • 6 April 2020
  • 1 reactie
  • 992 Bekeken

Mijn kaartlezer is sinds enkele dagen stuk en een nieuwe ophalen is geen optie aangezien ik in het buitenland woon. Ik belde vanmorgen met de klantendienst. Daar vertelde mij een medewerker dat ik eenvoudige transacties via de app kan maken. Niets is minder waar want wanneer ik de gegevens van mijn bankkaart ingeef, wordt er weer naar mijn kaartlezer gevraagd. Deze is ondertussen online aangevraagd maar hoe kan ik ondertussen transacties uitvoeren?

Wie kan mij verder helpen aub?

icon

Beste antwoord van YannickB 7 April 2020, 08:33

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hallo Pieter,

Het is in beperkte mate mogelijk om overschrijvingen zonder kaartlezer uit te voeren met onze app en zelfs via onze website als je gebruik maakt van Itsme.

Alleen moet je uit veiligheid zowel Easy Banking App als Itsme een eerste keer activeren met je debetkaart en kaartlezer. Dat valt helaas niet te omzeilen.

Als je al een code van de Easy Banking Phone hebt, dan kan je telefonisch verrichtingen uitvoeren en je saldo controleren via 02 762 60 00.

Reageer