Beantwoord

Kan Easy banking app niet opnieuw activeren op tablet en gsm

  • 20 February 2020
  • 4 reacties
  • 1073 Bekeken

Hallo,

Bij het opstarten van de app krijg ik de melding dat ik deze opnieuw moet activeren,ik doorloop de procedure en soms krijg ik een sms met code maar meestal niet. Heb dit geprobeerd met 2 verschillende gsm nummers. Wanneer ik dan toch een code krijg en deze in de app ingeef krijg ik de melding dat dit een foutieve code is. Dit meermaals geprobeerd op zowel tablet (Android) als op iphone7 (laatste ios versie).

Hoe lossen we dit op, ik heb nu geen toegang meer tot een easy banking app.

 

Mvg,

 

Baten Freddie

icon

Beste antwoord van YannickB 21 February 2020, 08:16

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo,

Bij het opstarten van de app krijg ik de melding dat ik deze opnieuw moet activeren,ik doorloop de procedure en soms krijg ik een sms met code maar meestal niet. Heb dit geprobeerd met 2 verschillende gsm nummers. Wanneer ik dan toch een code krijg en deze in de app ingeef krijg ik de melding dat dit een foutieve code is. Dit meermaals geprobeerd op zowel tablet (Android) als op iphone7 (laatste ios versie).

Hoe lossen we dit op, ik heb nu geen toegang meer tot een easy banking app.

 

Reputatie 7

Hallo Ctlerke,

Kan je op het toestel waarop je Easy Banking App wilt activeren, nakijken of je datum en tijd volledig correct zijn? Als dat niet overeenkomt met wat Easy Banking verwacht, dan wordt de sms uit veiligheid niet aanvaard.

Je kiest bij de instellingen van je toestel daarom alvast best om datum, tijd en tijdzone automatisch te laten beheren.

 

Het is ook mogelijk dat de sms niet aanvaard werd, omdat je het bericht met teveel vertraging hebt ontvangen en de code ondertussen niet meer geldig was. Er zijn langs onze kant geen problemen met de verzending gemeld, maar ik laat het voor de zekerheid nog even nakijken. Voorlopig raad ik je aan om het vandaag nogmaals te proberen.

Hallo YannickB,

Tijd en datum op beide toestellen staat correct ingesteld maar het duurde gisteren wel een hele tijd eer ik een sms met code ontving als ik er al één ontving. Heb vandaag opnieuw geprobeerd en nu ontving ik onmiddellijk een sms,activatie op beide toestellen is nu ok.

Bedankt voor je hulp.

Super dat het in orde is gekomen, @Ctlerke !

 

Fijne dag verder,

Lieze

Reageer