Beantwoord

Kan niet aanmelden op nieuwe huawei

  • 15 December 2020
  • 7 reacties
  • 601 Bekeken

Ik heb een nieuwe smartphone.

Zie hieronder de gegevens. 

Elke keer ik mij probeer aan te melden en mij. Handtekening via de kaartlezer ingeef valt de app uit. Ik heb deze al verwijderd, gsm volledig afgesloten en app terug geïnstalleerd. 

 

 

icon

Beste antwoord van YannickB 19 December 2020, 17:54

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2

Dag @Theuwisanika !

We gaan dit voor jou onderzoeken.

We houden je op de hoogte!

Hey @Theuwisanika ,

Zou je nogmaals kunnen proberen om onze app te verwijderen, je toestel te herstarten en de app opnieuw te installeren?

Groetjes,

Lieze

Hoi. Ik heb het nog eens geprobeerd maar app valt nog steeds stil nadat ik mijn handtekening heb gezet tijdens aanmelden. Ik heb de app gedownload via petal, want de app gallery van huawei gaat helemaal niet. 

Hey @IngeD en @Theuwisanika ,

Wanneer je geen toegang hebt tot de play store om de app zo te installeren, kan je onze app niet  gebruiken.

Bij nieuwe Huawei’s is dit dus helaas geen optie meer.

Groetjes,

Lieze

En daar wordt geen oplossing voor voorzien? Zal toch Nie de enige Fortis klant zijn met een huawei? 

Reputatie 7

Hallo @Theuwisanika 

Huawei heeft geen toegang meer tot diensten van Google, ook niet meer tot Google Play. Wij bieden onze app enkel aan via de officiële app stores van Apple en Google. Om veiligheidsredenen raad ik je dan ook af om andere stores of sites te gebruiken om Easy Banking App (en andere apps) te downloaden. Wij hebben immers geen controle over de beveiliging van die download en installatie.

Op dit moment zijn er geen plannen om een aparte app voor Huawei toestellen meer te voorzien. Ik heb je feedback hierover wel doorgegeven aan de betrokken teams.

Het is niet enkel een probleem bij de BNP app. Ook apps van andere banken hebben er last van. Op een ouder toestel (> 1 jaar) van Huawei werkt het wel nog.

Lees ook: Wat verandert er aan je Huawei? (test-aankoop.be)

Reageer