Beantwoord

kan niet inloggen op easybanking via tablet samsung


Reeds 2x contact gehad hierover met medewerkers  van bnp. Na aantikken van icoon op startblad, krijg ik onze 2 namen, tik erop, maar app reageert niet. Kan dus niet openen om 5cijferige code in te geven. Heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Zonder succes. Het ligt ook niet aan de internetverbinding, want alle andere apps werken wel. Er ging mij een specialist terugbellen, helaas, is nog niet gebeurd!

Wat is er aan de hand ?

icon

Beste antwoord van Anonymous 2 April 2020, 15:52

Bekijk origineel

22 reacties

Hey @Josée De Smaele ,

Gek dat je de app niet openkrijgt.

Heb je al geprobeerd om je toestel te herstarten en het opnieuw te proberen?

Op welk merk van toestel is dit?

Groetjes,

Lieze

Is een samsung tablet, Galaxy taba6

Hey Josée,

Zou je kunnen proberen om deze helemaal af te sluiten en opnieuw op te starten?

Lukt het dan wel?

Groetjes,

Lieze

Is al gebeurd, niets veranderd.

Zou je eens kunnen gaan naar de Play Store.

Als je daar zoekt naar “Easy Banking App” en je klikt op het logo van de bank, zou je de optie “Open” moeten krijgen.

Kan je kijken of de app zo wel wilt openen?

Groetjes,

Lieze

Nee, kan hem ook niet open krijgen

Hey Josée,

Echt gek...

Zou je hem in de App store even kunnen verwijderen en daar ook erna opnieuw installeren en openen?

Groetjes,

Lieze

Ik wil wel, maar heb dat zeker al 3 keer gedaan. Of heb jij nu iets aangepast, dan herinstalleerik hem op nieuw.

Hey Josée,

 

Ik heb hier geen toegang tot je gegevens dus kan niets aanpassen. Als je het net al hebt geprobeerd, hoef je het uiteraard niet opnieuw te doen.

Zou je bij de instellingen van je toestel op de allerlaatste instelling (vaak “Info toestel”) kunnen kijken of je kan zien welke Android versie er op je tablet staat?

Groetjes,

Lieze

Versie Android 8.1.0

Hey Josée,

Dat zou zeker in orde moeten zijn.

Zou je ook even deze stappen kunnen volgen:

  • Ga bij de instellingen van je tablet naar “Apps” of “Applicaties
  • Zoek (eventueel bij App info) de Easy Banking App en klik hierop.
  • Kies voor “Opslag”. Hier heb je de mogelijkheid om de opslag te verwijderen.

Zet je tablet even helemaal uit, opnieuw aan en kijk of de Easy Banking App deze keer wel opengaat.

Groetjes,

Lieze

Ben naar “opslag” gegaan : daar had ik 2 opties “gegevens wissen” en “cache legen”. Ik heb “cache legen” gedaan, omdat bij gegevens wissen ik de melding kreeg dat alles gegevens dan verloren waren. Bij cache legen uitgelogd en later opnieuw opgestart en nog steeds geen toegang. Of moet ik toch “gegevens wissen” doen ?

Hey @Josée De Smaele ,

Ik raad je inderdaad aan om toch de gegevens te wissen. De app wordt hierbij gerest en je zal opnieuw je kaart- en klantnummer moeten invullen.

Al je rekeningen en begunstigden blijven uiteraard bewaard en zijn zichtbaar van zodra je de stappen goed hebt doorlopen.

Groetjes,

Lieze

Sorry, alles gedaan, maar nog steeds niet. Enkel bij het opstarten gaat het om de rekeningen te consulteren, maar als ik dan de tablet afsluit en heropstart kan ik de app weer niet openen. Het spijt mij.

Hey Josée,

Kan het zijn dat je recent een nieuwe kaart hebt gekregen die je nog niet hebt geactiveerd door een transactie in de winkel of een geldafname?

Mogelijks ligt hier het probleem dan.

Groetjes,

Lieze

Nee, kaart is niet nieuw en is zelfs gisteren nog gebruikt voor geldafname. Vervalt trouwens 06/21.

Hey @Josée De Smaele ,

Ik raad je aan om telefonisch contact op te nemen zodat mijn collega’s langs onze kant nakijken of alles hiervoor correct staat.

We zijn elke weekdag bereikbaar van 7u ‘s ochtends tot 22u ‘s avonds en op zaterdag van 9u tot 17u op 02 433 40 92.

Groetjes,

Lieze

Doe ik, zeeeeer bedankt voor de moeite

Is natuurlijk lang wachten, maar is het wel nodig, heb daar gisteren  al voor gebeld en toen leek alles in orde. Er werd mij toen beloofd dat een specialist mij ging opbellen. Kan dat niet ? 

Reputatie 7

@Josée De Smaele 

Ik kan je langs deze weg jammer genoeg niet op laten bellen, want ik heb geen toegang tot jouw gegevens.

Vermoedelijk is de vraag om jou terug te bellen niet doorgekomen door de grote drukte en door andere gesprekken die uitliepen. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik zie dat je je kaart gebruikt hebt voor een geldopname, maar werd ze ook al gebruikt voor een betaling met de pincode en de chip in een winkel?

Beste, sinds vrijdag is alles opgelost. Een medewerker van Bnp heeft mij opgebeld vrijdagvoormiddag en de problemen zijn van de baan. Toch bedankt.

Mvg,

Josée 

 

Beste LiezeH,

Intussen alles in orde. Een medewerker van bnp heeft mij daarover gebeld en alles is ok  nu. Toch bedankt voor uw reactie. Josée

Reageer