Kan sinds enkele dagen niet inloggen op easybanking. Krijg steeds melding dat maximale duur overschreden is en de sessie dus afgelopen is…
ik wist niet dat er een maximale duur is!
Kan sinds enkele dagen niet inloggen op easybanking. Krijg steeds melding dat maximale duur overschreden is en de sessie dus afgelopen is…
ik wist niet dat er een maximale duur is!
Dag
Onze excuses voor dit ongemak.
Kan je eens kijken of je in de Play Store of App Store een update hebt klaarstaan? Dit kan dit probleem oplossen.
Groetjes,
Liz
Beste
ik heb geen update nu en heb al 2 x het programma opnieuw geïnstalleerd.
maar ik kan dus elke dag maar maximaal 1x in het programma, daarna komt de melding dat de maximale duur overschreden is
Dag
Op dit moment is er ons gemeld dat de app bij sommige klanten traag werkt of foutmeldingen kan geven. Dit is echter pas sinds deze ochtend. Ik raad je aan even af te wachten en het binnenkort nog eens proberen.
Onze excuses voor het ongemak,
Liz
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.