Kan niet meer inloggen niet in de de app en niet op de computer

  • 25 February 2020
  • 4 reacties
  • 1306 Bekeken

Ik kan al maanden niet meer inloggen op de app. Ik krijg steeds de melding  dat er een technisch probleem is. Vandaag kan ik ook niet meer inloggen op de computer. Nadat ik geklikt heb op aanmelden verandert er niets op het scherm.

Ik ben nu aan het bellen naar de helpdesk. Ik wacht al zestien minuten. Ik heb het ondertussen al gehoord dat jullie me zullen helpen, maar helaas merk ik daar niets van. …

Als ik dat vergelijk met de service en app van Argenta, waar alles gratis is, denk ik dat er dringend werk moet worden gemaakt van de app en de telefonische service. 


4 reacties

Reputatie 7

Hallo TinyB,

Het is inderdaad niet ok dat je al zo lang niet met onze app kan werken. Welke foutcode staat er bij die melding? Heb je eventueel al eens geprobeerd om de app opnieuw te installeren?

 

Wat de website betreft is er momenteel een storing in onze verbinding. Mijn oprechte excuses daarvoor. We doen er alles aan om de toegang zo snel mogelijk te herstellen.

Reputatie 7

@TinyB

Ondertussen is de verbinding hersteld. Laat het me zeker weten als je toch nog steeds niet aan kan melden.

Geachte 

Ik kan mij niet meer inloggen in de easy bank app, dit valt regelmatig voor, gsm en app volledig reset en steeds komt erop technisch probleem

 

Reputatie 7

Dag @Elsxyano 

Dat is inderdaad niet prettig. Kan je me volgende info geven? Dan laat ik het voor je nakijken.

  • De precieze foutmelding en foutcode:
  • Het merk en model van je toestel:
  • Je versie van iOS of Android:
  • Doen de problemen zich voor via WiFi, via mobiel internet (4G, 3G, ...) of via beiden?
  • De beschikbare vrije ruimte van je toestel:

Alvast bedankt.

Reageer