Beantwoord

M1 M3

  • 15 August 2022
  • 10 reacties
  • 372 Bekeken

Ik kan niet meer inloggen met digipass, krijg steeds de mededeling dat ik een foutieve handtekening ingevoerd heb. Alles al gecheckt ( kaart, code, pc, verbinding etc. ), ik voer wel degelijk de juiste gegevens in. Kan wel inloggen via itsme ( niet als mijn 5 pogingen opgebruikt zijn ) maar kan dan weer geen M1/M2 met digipass gebruiken voor handtekening als die gevraagd wordt. Al een paar keer contact gehad met helpdesk, resetten dan mijn 5 ‘foutieve’ pogingen maar dat lost het probleem niet op. Kaart werkt op bankautomaat. Echtgenote kan wel inloggen, ging eerst ook niet. Ook al geprobeerd met verschillende digipassen en op andere pc’s. Ik vermoed dat er iets fout zit op de mainframe? 

 

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord van Paperman 19 August 2022, 12:24

Bekijk origineel

10 reacties

Moet natuurlijk M1 M2 zijn in de titel. 🤭

Reputatie 4

Hallo @Paperman,

Bedankt voor je bericht.

Je hebt dit probleem dan ook met één bepaalde debetkaart? Of is het dat je dit krijgt ongeacht met welke kaart je werkt?

Je partner had dus tot voor kort hetzelfde probleem. Jullie werken misschien allebei met een snelkoppeling om naar onze website te gaan?

 

Beste,

 

Werk altijd met dezelfde kaart. Met kaart van mijn vrouw lukt het wel. Dus ik begin te denken dat het aan de kaart zou kunnen liggen. Werkt op ATM en in de winkel maar misschien is er tussen digipass en kaart nog een interactie die nu niet meer werkt?

 

Werken zonder snelkoppeling.

 

Reputatie 4

@Paperman 

Dan is het mogelijk inderdaad iets met de kaart zelf. Omdat we via deze weg dat niet kunnen nakijken raden we aan om onze helpdesk telefonisch te contacteren zodat ze de instellingen op de kaart kunnen controleren.

Je kan bellen via de Easy Banking App op telefoon door erin aan te melden en te klikken op Communicatie>Easy Banking Centre>Rekeningen en kaarten.

Je kan ook bellen via 02 433 40 92. Het is bereikbaar op werkdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

Ok, al contact gehad met de helpdesk, ga vanavond terugbellen om de kaart te checken.

 

Al bedankt voor de hulp. Ik laat iets weten als het in orde is.

 

 

Reputatie 4

@Paperman

Dat is goed. Laat alles nog eens nakijken van instellingen op de kaart. Hou ons zeker op de hoogte.

Kaart gecheckt, niks abnormaals te zien maar er is toch een nieuwe kaart besteld.

 

Wordt vervolgd volgende week.…

 

 

Reputatie 4

@Paperman 

Hopelijk is hiermee het probleem opgelost. 

Nieuwe kaart al gekregen en het werkt nu!

Moet dus een probleem met kaart geweest zijn. 

 

Dus als je altijd de foutmelding krijgt dat je een verkeerde handtekening ingevoerd hebt en toch zeker bent van alles correct te doen:

Kaart laten checken bij helpdesk easy banking en als dat niet werkt nieuwe kaart laten aanmaken.

En bedankt voor de hulp hier!

 

Reputatie 4

@Paperman 

Bedankt om ons een update te geven. We raden inderdaad aan in zo’n geval alles na te kijken via onze helpdesk.

Reageer