maximale registraties van mobiele apparaten bereikt bnp paribas fortis

• 24 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 497 Bekeken

Ik meldde  mij aan bij easy banking web en kreeg een boodschap in een blauw kadertje.

“maximale registraties van mobiele apparaten bereikt bnp paribas fortis”.  Wat betekent dit?

4 reacties

Reputatie 3

Dag @Lieve Van Kerckvoorde ,

Welkom op de community! :smile:

Deze melding zal er komen wanneer je de app al een langere tijd gebruikt. Er zijn meerdere redenen waarom onze Easy Banking App een “registratie” zal tellen.

Stel dat je vroeger de Easy Banking App gebruikte op je vorige smartphone/tablet dan telt de app meerdere registraties. Uit veiligheid komt er dan deze melding.

Indien je even naar onze helpdesk kan bellen dan kunnen we de registraties verwijderen! :sunglasses:
Het nummer van de helpdesk is 02 228 08 88.

Groetjes,

Jeroen

Dag Jeroen,

Ik heb hetzelfde probleem als Lieve. Ik probeerde de helpdesk te bellen via bovenstaand nummer, maar dit werk niet.

Ik probeerde ook het andere helpdesk nummer (+32 2 433 40 92) maar hier geraak ik niet binnen..

Kan ik dit eventueel via een mail of online oplossen?

Groeten, Jolien

Zelfde probleem, en geraak ook niet binnen op helpdesk nummer. Vervelend!

Reputatie 1

Hoi @Patrick Vanhoof,

Onze excuses voor de lange wachttijden. Als je belt met een Easy Banking Phone code van 5 cijfers, heb je voorrang in de wachtrij. Het is ook aangeraden om op de middag of in de namiddag te bellen, dan is steeds wat rustiger als in de voormiddag.

Fijne dag nog!

Reageer