Beantwoord

Meerdere profielen app tablet

  • 2 February 2021
  • 11 reacties
  • 1927 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 1
  • 2 reacties

Sedert ik de easybanking app op mijn tablet geüpdatet heb, heb ik slechts 1 profiel, vroeger had ik er 3.

Wat is het probleem? Ik kan geen ander profiel toevoegen?

icon

Beste antwoord van Anonymous 5 February 2021, 14:50

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 1

Dag cdo

 

Bedankt voor je bericht!

Ik heb dit even nagevraagd, en het zou nog steeds mogelijk moeten zijn om meerdere profielen te hebben op een tablet. Waarom ze ineens niet meer beschikbaar zijn, dat kan ik je niet meteen zeggen, ik vermoed dat daar wel iets is foutgelopen. Ik zou je daarom aanraden om de helpdesk (02 433 40 92) op te bellen, zodat we de situatie voor jou kunnen bekijken.

Weet dat je ons ook vlotter kan bereiken via de Easy Banking App of met een Easy Banking Phone code.

Groeten

LienV

Reputatie 6
Badge +3

Op de nieuwe app kan inderdaad momenteel maar 1 profiel aangemaakt worden daarom dat ik de ganse tijd zeg van die oude app nog te behouden want daar kan men nog meerdere profielen aangemaakt worden op een tablet.

Is het mogelijk om de oude versie er terug op te zetten?

 

Reputatie 6
Badge +3

Is het mogelijk om de oude versie er terug op te zetten?

 

Als je de oude app verwijderd hebt en ze staat nog in de cloud (of iCloud indien het een iPad is) dan kan je hem misschien nog terug installeren anders vrees ik dat je die voorgoed kwijt bent.

Hier hetzelfde slechts 1 profiel en met vorige versie kan je niet verder moet eerst updaten

Hey @cdo en @Glosterke ,

Sinds de update is het inderdaad niet meer mogelijk om meerdere profielen aan te maken op je Easy Banking App. We bekijken momenteel of dit in de toekomst terug zal worden toegevoegd.

Ik geef alvast door dat jullie deze functie missen, zodat de ontwikkelaars weten dat hier vraag naar is.

Mijn excuses voor het ongemak,

Lieze 

Dit is heel erg vervelend en een grote stap terug. De app is verbeterd voor andere punten maar dit dient dringend terug mogelijk gemaakt worden. Hopelijk snel opgelost. 

Hallo,

intussen zijn we 7maand verder, is het ong 7a8maand dat jullie de app geüpdatet hebben! Maar ik nog steeds niet inloggen met meerdere profielen binnen dezelfde app. Dit stoort me enorm, het is zelfs niet mogelijk om een bestaand profiel te verwijderen om eventueel met uw ander profiel in te loggen als enige gebruiker. Dit betekent concreet een enorme achteruit gang omdat je terug verplicht wordt om via het web en digipass te werken om bankzaken op te lossen, iets wat bij menig andere bank geen en,el probleem vormt om met meerdere gebruikers eenzelfde bankpas te kunnen gebruiken. Hoe lang zal het nog duren voor dit terug mogelijk is bij BNP?

Reputatie 6
Badge +3

Hallo,

intussen zijn we 7maand verder, is het ong 7a8maand dat jullie de app geüpdatet hebben! Maar ik nog steeds niet inloggen met meerdere profielen binnen dezelfde app. Dit stoort me enorm, het is zelfs niet mogelijk om een bestaand profiel te verwijderen om eventueel met uw ander profiel in te loggen als enige gebruiker. Dit betekent concreet een enorme achteruit gang omdat je terug verplicht wordt om via het web en digipass te werken om bankzaken op te lossen, iets wat bij menig andere bank geen en,el probleem vormt om met meerdere gebruikers eenzelfde bankpas te kunnen gebruiken. Hoe lang zal het nog duren voor dit terug mogelijk is bij BNP?

Ik vrees dat het nooit meer mogelijk zal zijn om meerdere profielen aan te maken via EBA want ik geloof dat de bank enige tijd geleden meegedeeld heeft om dat nooit meer mogelijk te maken om meerdere profielen aan te maken dus enkel mogelijk via EBW.

 
 

Vreemd, heb drie apps van andere banken waar dit nog altijd kan….

Reputatie 2

Dag @KimRaes ,

 

bedankt voor je bericht.

Elke bank heeft en beheert zijn eigen digitale toepassingen, dus het kan best zijn dat je bepaalde zaken met de ene kan en andere zaken met de andere weer niet.

Op dit moment is er nog geen zicht of deze mogelijkheid (meerdere profielen in Easy Banking App op tablet) nog terugkomt, en/of wanneer deze terugkomt.

Er zijn andere nieuwe functionaliteiten die voorrang krijgen momenteel.

 

Fijne dag verder,

Jill

 

Reageer