mobiele app werkt al 10 dagen niet meer


hier al 10dagen geen mogelijk om de app te gebruiken.

al gebeld naar de klantendienst, geen oplossing, mail gestuurd naar mijn bank, antwoord : doorgestuurd naar betreffende dienst.

Mits mijn dagelijkse job constant op de baan is heb ik wel de app nodig voor mobiel te bankieren.

Betaal ik daarvoor 7euro per maand kosten voor ? Voor een service die niet geleverd word?

Dit krijgt nog een staartje als dit niet opgelost word, ik betaal wil ik de service ook geleverd krijgen, werkt van 2 richtingen.

 

Mijn partner en ik hebben allebei exact dezelfde gsm, met dezelfde firmware versie, bij haar werkt het wel en bij mij niet, rara.

Wegens technische storing is dit product niet beschikbaar bla bla bla, terwijl ik 5sec later op partner haar gsm wel erop kan, probleem licht dan niet bij de gebruiker, maar bij jullie zelf


15 reacties

Reputatie 7

Hallo Croimans,

Het is inderdaad niet de bedoeling dat je al zo lang problemen hebt. 

Kan je me zeggen welke foutcode je bij die melding te zien krijgt?

Fout
Door een technisch probleem is de app momenteel niet beschikbaar. Probeer later opnieuw, U kunt ook de helpdesk contacteren op +3224334092. (SGI0019)

Reputatie 4
Badge +4

Hey @croimans :wave:

Kan het zijn dat je een nieuw bankkaart hebt mogen ontvangen? Zo ja, deze toevallig al kunnen gebruiken in bankautomaat of in een winkel? 

Heb je bijvoorbeeld nog andere bankkaarten bij de bank? Al geprobeerd om profiel op de Easy Banking App te verwijderen en hier een ander bankkaart aan gekoppeld? 

Laat maar weten:nerd:

geen nieuwe bankkaart, het heeft altijd gewerkt tot 2weken geleden.

En mag je mij eens uitleggen hoe ik een profiel of bankkaart moet verwijderen in de app als ik nog niet eens kan INLOGGEN ?

en de maandelijkse kosten mag vanaf nu wel gaan stoppen, mits jullie service die ik nodig heb niet werkt.

Zoniet dien ik klacht in bij de nodige instanties dat jullie mijn geld ontvangen en de service niet leveren, hetzelfde als ik een deurwaarder zou krijgen indien ik niet betaal.

Zoiets werkt van 2 richtingen, mensen hebben ook rechten, net zoals plichten

 

Reputatie 7

@croimans 

Om je profiel te verwijderen hoef je niet ingelogd te zijn. Je kan het schrappen en een nieuw aanmaken door (zonder aan te melden) bovenaan rechts op het aanmeldscherm te drukken op de drie punten, te kiezen voor Profielgegevens en dan voor Profiel verwijderen.

In jouw geval raad ik je echter aan om onze app van je gsm te verwijderen, je gsm volledig uit te schakelen en terug aan te zetten en om pas nadien Easy Banking App terug te installeren.

 

Als dat niet helpt, kan je me dan deze info geven?

  • De datum en het tijdstip van de laatste keer dat je de foutmelding kreeg:
  • Het merk en model van je toestel:
  • Je versie van iOS of Android:

wanneer ik klik op de drie punten krijg ik alleen :

 

--ontdek de app demo

--contacteer ons

 

Dus GEEN optie “profiel verwijderen” of “profielgegevens”

 

Van de laatste keer dat ik die foutmelding krijg is iedere keer als ik probeer in te loggen, dus vandaag gisteren, vorige week , altijd dezelfde foutmelding dus.

App verwijderen, gsm herstarten al meermaals gedaan, zoals ik al zei.

 

Merk model : Red Hydrogen One (wat niet uitmaakt, mits mijn partner dezelfde gsm heeft en bij haar dus wel werkt)

Versie van Android : Android 8.1 (wat ook weer niet uitmaakt mits het bij mijn partner dus wel werkt de app)

Reputatie 7

Bedankt voor de info. Ik geef het meteen door.

Als je via de drie punten enkel die twee opties hebt, dan wilt dat zeggen dat je nog geen profiel hebt aan kunnen maken. Je zal dan ook enkel Aanmelden zien staan en bijvoorbeeld niet Bancontact.

Voor alle duidelijkheid; krijg je de foutmelding dan onmiddellijk wanneer je op Aanmelden drukt, of kan je nog kaartgegevens invullen/scannen, stappen met de kaartlezer volgen en/of een Easy Banking-code intoetsen?

Bedankt voor de info. Ik geef het meteen door.

Als je via de drie punten enkel die twee opties hebt, dan wilt dat zeggen dat je nog geen profiel hebt aan kunnen maken. Je zal dan ook enkel Aanmelden zien staan en bijvoorbeeld niet Bancontact.

Voor alle duidelijkheid; krijg je de foutmelding dan onmiddellijk wanneer je op Aanmelden drukt, of kan je nog kaartgegevens invullen/scannen, stappen met de kaartlezer volgen en/of een Easy Banking-code intoetsen?

kan nog kaart gevens invullen etc, en ik heb 2 bankkaarten van dezelfde rekening en op allebei krijg ik die fout.

 

Zoals ik al zei, mag de maandelijkse kosten stoppen mits ik de service na 2 weken nog altijd niet heb, en er ook niks veranderd

 

Reputatie 7

Ik blijf het alvast voor je opvolgen en van zodra er nieuws is, laat ik je meteen iets weten.

Wat de maandelijkse kosten betreft, die kan ik niet voor je stopzetten. Via dit platform en via andere sociale media heb ik geen toegang tot je persoonlijke en bancaire info.

Het beste dat ik je kan aanraden is om een klacht in te dienen, zodat mijn collega’s dit voor je kunnen bekijken. Dat kan via deze link of telefonisch via 02 762 60 00. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Reputatie 4
Badge +4

Hey ​​​​@croimans :wave:

als ik het goed heb begrepen heb je twee bankkaarten voor dezelfde rekening? Staan deze beide ook op je naam? indien ja, kan het misschien hieraan liggen. De medewerkers van de helpdesk Easy Banking kunnen je misschien hiermee verder helpen. Je kunt ze bereiken op het nummer 02 433 40 92. 

Indien je partner volmacht heeft op je rekening of als het gaat over een gemeenschappelijke rekening met wederzijdse volmacht, kan ze beveiligd binnen bellen vanuit haar Easy Banking App, via contacteer ons vervolgens bel ons drukken en kiezen voor de helpdesk. De medewerkers kunnen dan onmiddellijk aan de slag voor jullie. 

Succes!! 

Hey ​​​​@croimans :wave:

als ik het goed heb begrepen heb je twee bankkaarten voor dezelfde rekening? Staan deze beide ook op je naam? indien ja, kan het misschien hieraan liggen. De medewerkers van de helpdesk Easy Banking kunnen je misschien hiermee verder helpen. Je kunt ze bereiken op het nummer 02 433 40 92. 

Indien je partner volmacht heeft op je rekening of als het gaat over een gemeenschappelijke rekening met wederzijdse volmacht, kan ze beveiligd binnen bellen vanuit haar Easy Banking App, via contacteer ons vervolgens bel ons drukken en kiezen voor de helpdesk. De medewerkers kunnen dan onmiddellijk aan de slag voor jullie. 

Succes!! 

2 bankkaarten voor dezelfde rekening allebei op mijn naam.

Mijn partner heeft ook 2 bankkaarten op haar naam van haar rekening.

En allebei hebben wij gezamenlijk volmacht van elkaars rekeningen en kunnen we “normaal” via de app “als het werkt” ook op elkaar rekeningen.

Dus wij zijn beide zo goed als exact hetzelfde kwa kaarten, rekeningen, gsm, android versie noem maar op.

 

Leg mij dan eens uit waarom het bij haar WEL werkt en bij mij NIET ?

Terwijl het altijd gewerkt heeft tot nu opeens in een keer niet meer?

 

En allang al gebeld gehad, en daar net hetzelfde antwoord, wij gaan ernaar kijken. Het moet in orde zijn binnen het uur, en dat is al een week geleden en das 144uur al.

 

Dus heel die tralala ben ik niks mee, iedereen, bank zelf, bellen naar nummer van eassy banking app, hier op forum, iedereen zegt altijd maar hetzelfde, en daar ben ik niks mee, het moet gewoon WERKEN, en er komt geen oplossing uit de bus, en het is al bijna 14dagen dat het niet meer werkt.

Ben eens benieuwd wanneer het mij teveel gaat worden dat ik 7 euro per maand kosten moet betalen voor services die ik niet krijg, en ik hiermee verder ga.

na dikke 2 weken werkt opeens de app weer ??? Stond op punt naar een andere bank te gaan komende week.

Terwijl ik aan mijn kant niks meer heb gedaan, dus het probleem ligt wel degelijk aan de server IT kant van BNP Baripas !!

 

Hoe zit het nu met de maandelijkse kosten? Ga ik komende maand korting daarop krijgen mits ik half van de maand zonder service heb gezeten waar ik voor betaal ?

Reputatie 7

@croimans 

Bedankt voor de update.

Voor zover ik weet is er bij ons niets veranderd, maar ik vraag het voor de zekerheid na.

Wat je maandelijkse kosten betreft; die kan ik niet aanpassen via deze site, want ik heb geen enkele toegang tot jouw persoonlijke of bancaire info. Je kan dat best aanvragen door een klacht in te dienen. Dat kan via deze link of telefonisch via 02 762 60 00. 

@croimans

Bedankt voor de update.

Voor zover ik weet is er bij ons niets veranderd, maar ik vraag het voor de zekerheid na.

Wat je maandelijkse kosten betreft; die kan ik niet aanpassen via deze site, want ik heb geen enkele toegang tot jouw persoonlijke of bancaire info. Je kan dat best aanvragen door een klacht in te dienen. Dat kan via deze link of telefonisch via 02 762 60 00. 

 

 

Is hierbij gedaan, een klacht, voor andere mensen met hetzelfde probleem, hier een quote :

Het consumentenrecht legt de regels en afspraken vast waarmee goederen en diensten gekocht en verkocht worden. Als consument hebt u bij de aankoop van goederen en diensten bepaalde rechten.

 

Mits ik voorzie dat de app nog wel regelmatig gaat plat liggen, ben ik benieuwd hoe dit opgelost gaat worden, want zo een grote bank, moet zeker beter kunnen met hun services,apps, web.

Reageer