Na aanmelden wipt app weg


iPhone 8+ / iOS 13.5 - Easy Banking app hernieuwd - aanmelden → Touch ID of paswoord: na enkele seconden (ik zie op de achtergrond wel het scherm ‘rekeningen’ verschijnen gedurende 1 sec) sluit de app zich automatisch. App updaten etc helpt niet…

Ik geraak er dus gewoon niet in…

Groeten!

 


11 reacties

Hey @Peter01 ,

 

Jammer om te horen dat je je niet kan aanmelden op je Easy Banking App.

Zou je even de volgende stappen kunnen volgen om te kijken of dit vlotter gaat:

Ga naar de Instellingen van je iPhone, kies voor Algemeen en iPhone-opslag. Wanneer je daar op de Easy Banking App klikt, kan je kiezen voor “Ruim op”.

Als je hierna je iPhone opnieuw opstart, ondervind je dan nog dezelfde hinder?

 

Groetjes,

Lieze

Dag Lieze,

helaas, geen verandering…

groeten,

Peter

Hey @Peter01 ,

 

Bedankt voor de update.

Zou je kunnen kijken of je nog voldoende opslag vrij hebt op je iPhone?

 

Groetjes,

Lieze

 

Is nog 175 GB over voldoende?

Hey @Peter01 ,

 

Dat zou zeker voldoende moeten zijn!

Zou je je Easy Banking App kunnen verwijderen en opnieuw installeren?

Dit kan door lang op het logo te drukken tot de app gaat bewegen. Hier heb je rechtsboven een kruisje waarbij je kan bevestigen dat je deze wilt verwijderen. Hierna dien je je toestel te herstarten en via de App Store te zoeken naar de Easy Banking App en deze daar opnieuw te installeren.

 

Groetjes,

Lieze

Heb ik al 2x gedaan Lieze...

Hey @Peter01 ,

 

Je vermeldde eerder dat je deze geupdate had, maar heb je deze dus ook volledig verwijderd eerst?

 

Groetjes,

Lieze

Zeker Lieze. Ik kan dus wel bovenaan rechts in de profielgegevens en info over de app (3 puntjes), maar kan niet aanmelden. Noch met touch ID, noch met 5-cijferige code.

grts,

Peter

Bedankt voor de gedetailleerde informatie!

Ik zou dit graag laten nakijken door mijn collega.

Kan je me hiervoor een privéberichtje sturen?

 

Groetjes,

Lieze

Dag Lieze,

zou het mogelijk zijn om iemand van jouw collega’s zover te krijgen mij eens te bellen aub? Duurt het echt 3 dagen voor dat mogelijk is??

 

mvg,

Peter

Hey @Peter01 ,

 

Jammer om te horen dat een collega je nog steeds niet heeft kunnen bereiken.

We zullen dit verder bespreken via privébericht.

 

Groetjes,

Lieze

Reageer