Beantwoord

“niet alle verrichtingen kunnen worden getoond”

  • 12 January 2022
  • 3 reacties
  • 140 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Ik krijg momenteel volgende foutmelding in Easybanking app wanneer ik op een rekening klik: “Door een technisch probleem kunnen niet alle verrichtingen worden getoond “.

Ik zie enkel geplande verrichtingen, geen uitgevoerde.

Nog iemand die hetzelfde ervaart?

icon

Beste antwoord van JarneM 12 January 2022, 13:48

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge

Extra info: herinstallatie van de app (IOS) haalt niets uit.
Ik zie de verrichtingen wel in Easybanking Web.

Reputatie 3
Badge

‘t Is weer in orde ondertussen 😉

Reputatie 2

Hey @seerdekens ,

 

Er was deze ochtend inderdaad even een algemene technische storing bij het raadplegen van de verrichtingen via de applicatie, maar dit is ondertussen inderdaad reeds van de baan.

 

 

Fijne dag nog!

 

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Reageer