Beantwoord

Nieuw paswoord aanmaken in Easy Banking App

  • 7 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 9220 Bekeken

Recent kreeg ik in mijn easy banking app de melding dat mijn paswoord ging vervallen en ik een nieuw paswoord moest aanmaken.
Ik moest dit bevestigen met een m2-handtekening, is dit normaal?
icon

Beste antwoord van Ine 7 augustus 2017, 11:38

[Update door BNP Paribas Fortis op 8/10/2019] We pasten de stappen voor het wijzigen van je wachtwoord aan. Je wachtwoord hoeft ook niet langer elk jaar gewijzigd te worden.

Dag Sokke4,

Welkom op de community 🙂!

Je paswoord wijzigen in de app kan je als volgt:
  • Open het menu via de strepen onderaan links.
  • Kies voor 'Instellingen'.
  • Druk op 'Paswoord wijzigen'
  • Geef je nieuwe wachtwoord op en bevestig het een tweede keer. Bevestig tot slot met je debetkaart en kaartlezer.

Hopelijk ben je hiermee verder geholpen!
Bekijk origineel

Reageren op dit onderwerp is niet mogelijk.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Ja, dat is normaal en zo moet dat ook.
Doe dat zo vlug mogelijk want als de tijd verstreken is zal je Easy Bank app tijdelijk niet kunnen gebruiken totdat je een nieuw passwoord hebt aangemaakt.
Reputatie 5
[Update door BNP Paribas Fortis op 8/10/2019] We pasten de stappen voor het wijzigen van je wachtwoord aan. Je wachtwoord hoeft ook niet langer elk jaar gewijzigd te worden.

Dag Sokke4,

Welkom op de community 🙂!

Je paswoord wijzigen in de app kan je als volgt:
  • Open het menu via de strepen onderaan links.
  • Kies voor 'Instellingen'.
  • Druk op 'Paswoord wijzigen'
  • Geef je nieuwe wachtwoord op en bevestig het een tweede keer. Bevestig tot slot met je debetkaart en kaartlezer.

Hopelijk ben je hiermee verder geholpen!