Beantwoord

Nieuw paswoord aanmaken in Easy Banking App

  • 7 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 7282 Bekeken

Recent kreeg ik in mijn easy banking app de melding dat mijn paswoord ging vervallen en ik een nieuw paswoord moest aanmaken.
Ik moest dit bevestigen met een m2-handtekening, is dit normaal?
icon

Beste antwoord van Ine 7 augustus 2017, 11:38

Dag Sokke4,

Welkom op de community 🙂!

Het klopt inderdaad wat Alexander zegt.
Ja, dat is normaal en zo moet dat ook.
Doe dat zo vlug mogelijk want als de tijd verstreken is zal je Easy Bank app tijdelijk niet kunnen gebruiken totdat je een nieuw passwoord hebt aangemaakt.

Alexander bedankt voor je reactie!

De Easy Banking app zal uit veiligheid aan iedere gebruiker vragen om 1 keer per jaar zijn paswoord te wijzigen en om deze wijziging met de M2-handtekening te bevestigen. Weet dat het steeds aangeraden is om je paswoord meermaals per jaar te wijzigen.

Voor het wijzigen van je paswoord krijg je 14 dagen de tijd. Je ziet hierrond een melding op je scherm verschijnen. In tussentijd kan je dan nog aanmelden met je oud paswoord tot je een nieuw paswoord hebt gekozen.
Als je je paswoord niet binnen de 14 dagen wijzigde, dan dien je aan te melden met de kaartlezer en kan je bij de instellingen van je profiel je paswoord wijzigen.

Je paswoord wijzigen in de app kan je als volgt:
- Klik op het hamburgermenu (de drie strepen) linksboven
- Klik daarna op je naam links bovenaan.
- Kies 'Mijn profiel beheren'.
- Daar kan je dan 'Paswoord wijzigen' kiezen. Je geeft dan tweemaal een nieuw paswoord in dat je daarna dient te bevestigen met de M2-handtekening.

Hopelijk ben je hiermee verder geholpen!

Aangezien je hier nieuw bent, maak ik je graag even wegwijs. Enkele interessante berichten:
- We horen graag de mening van onze leden. Zo kan je je mening geven over hoe vaak je de app gebruikt en wat je ervan vindt.
- Vertrek je deze zomervakantie nog naar het buitenland, lees dan zeker deze handige tips.

Kijk gerust verder rond 🙂.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Ja, dat is normaal en zo moet dat ook.
Doe dat zo vlug mogelijk want als de tijd verstreken is zal je Easy Bank app tijdelijk niet kunnen gebruiken totdat je een nieuw passwoord hebt aangemaakt.
Reputatie 5
Dag Sokke4,

Welkom op de community 🙂!

Het klopt inderdaad wat Alexander zegt.
Ja, dat is normaal en zo moet dat ook.
Doe dat zo vlug mogelijk want als de tijd verstreken is zal je Easy Bank app tijdelijk niet kunnen gebruiken totdat je een nieuw passwoord hebt aangemaakt.

Alexander bedankt voor je reactie!

De Easy Banking app zal uit veiligheid aan iedere gebruiker vragen om 1 keer per jaar zijn paswoord te wijzigen en om deze wijziging met de M2-handtekening te bevestigen. Weet dat het steeds aangeraden is om je paswoord meermaals per jaar te wijzigen.

Voor het wijzigen van je paswoord krijg je 14 dagen de tijd. Je ziet hierrond een melding op je scherm verschijnen. In tussentijd kan je dan nog aanmelden met je oud paswoord tot je een nieuw paswoord hebt gekozen.
Als je je paswoord niet binnen de 14 dagen wijzigde, dan dien je aan te melden met de kaartlezer en kan je bij de instellingen van je profiel je paswoord wijzigen.

Je paswoord wijzigen in de app kan je als volgt:
- Klik op het hamburgermenu (de drie strepen) linksboven
- Klik daarna op je naam links bovenaan.
- Kies 'Mijn profiel beheren'.
- Daar kan je dan 'Paswoord wijzigen' kiezen. Je geeft dan tweemaal een nieuw paswoord in dat je daarna dient te bevestigen met de M2-handtekening.

Hopelijk ben je hiermee verder geholpen!

Aangezien je hier nieuw bent, maak ik je graag even wegwijs. Enkele interessante berichten:
- We horen graag de mening van onze leden. Zo kan je je mening geven over hoe vaak je de app gebruikt en wat je ervan vindt.
- Vertrek je deze zomervakantie nog naar het buitenland, lees dan zeker deze handige tips.

Kijk gerust verder rond 🙂.

Reageer