Beantwoord

nieuwe app werkt niet meer op tablet

  • 6 February 2020
  • 3 reacties
  • 645 Bekeken

De vorige app.werkte wel, nu na installatie van de nieuwe niets als problemen, eerst een aantal keren foute code ,die toestuurt was ingegeven volgens bericht op tablet, terwijl het wel degelijk de juiste was, een halve week geprobeerd en geen oplossing. Als de bank wil dat de mensen digitaal werken moeten de apps op zoveel mogelijk toestellen werken. Anders is de klantvriendelijkheid ver te zoeken. En ik moet die steeds verder en verder en verder zoeken bij Fortis

icon

Beste antwoord van Irene De Peuter 6 February 2020, 19:45

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge

Dag Irene, 

Zeer vervelend dat je geen gebruik kan maken van de Easy Banking App.

Als ik het goed begrepen heb, krijg je wel degelijk de sms met code aan? Maar bij het invullen van deze code krijg je onmiddelijk de melding dat deze foutief is? Kan je de code volledig ingeven? 
Kan je eens proberen om de app te verwijderen op je toestel, je toestel opnieuw op te starten, de app te installeren en je toestel dan nogmaals opnieuw op te starten? 

Laat je weten of het lukt?

Groetjes

Hallo Karen,

 

Heel hartelijk bedankt, het is gelukt. Waar ik wel van verschiet , wij zijn deze morgen naar de bank geweest, het lukte niet, ze hebben iemand van IT gebeld, die wist het ook niet het zou aan de ouderdom van het toestel liggen. Daar alhoewel ik 71 jaar ben, mij niet vlug gewonnen geef ben ik verder gaan zoeken. De raad op de bank was een nieuw toestel kopen. Daarom ben ik zo blij met uw hulp.

Groeten, 

Irene

Hey @Irene De Peuter ,

 

Super dat het nu terug lukt!

Indien je een verouderd besturingssysteem hebt (ouder dan Android 5 en iOS 10), wordt inderdaad afgeraden om de Easy Banking App te gebruiken omdat je hierdoor veel hinder zal ondervonden.

In verband met veiligheidsoverwegingen worden deze oude versies niet meer volledig ondersteund, wat kan leiden tot veel foutmeldingen. Hierbij zal je inderdaad geadviseerd worden deze versie te updaten. Indien dit niet mogelijk is, wordt een nieuw toestel aangeraden.

 

Groetjes,

Lieze

 

Reageer