Beantwoord

Nieuwe bankkaart gekregen maar kan niet met bancontact betalen

  • 19 January 2021
  • 6 reacties
  • 586 Bekeken

Ik heb sinds vandaag een nieuwe bankkaart gekregen en heb een nieuw profiel aangemaakt in de easy bank app aangemaakt met de nieuwe kaart. Maar als ik online betalingen wil doen met de app krijg ik op scherm technische fout. Ligt dit aan de nieuwe kaart en zoja hoelang duurt het dat ik hem kan gebruiken voor online betalingen via de app. Of ligt het aan de app zelf?

 

Mvg,

Sabine Meijrink

icon

Beste antwoord van Anonymous 19 January 2021, 16:14

Bekijk origineel

6 reacties

Hey @Sabine Meijrink ,

Het is belangrijk dat de eerste transactie met de kaart een fysieke transactie is, bijvoorbeeld een betaling in een winkel.

Zou het kunnen dat dit nog niet is gebeurd?

Groetjes,

Lieze

Dat heb ik gedaan als ik de bankkaart had opgehaald in het kantoor in mijn gemeente.

Hey @Sabine Meijrink ,

Bij het uitvoeren van de online betaling, doe je dit met de kaartlezer of met het Bancontact gedeelte van onze app?

Groetjes,

Lieze

Ik heb het eerst geprobeerd met het banconact gedeelde en omdat dit niet lukte heb ik de kaartlezer gebruikt. Maar vindt dit wel vervelend dat ik er telkens de kaartlezer erbij moet nemen. Zou graag online betalingen doen via het banconact.

Hey @Sabine Meijrink ,

Als het met de kaartlezer wel lukt en met het Bancontact gedeelte niet, zal het inderdaad mislopen op de app.

Ik raad je aan telefonisch contact op te nemen zodat mijn collega’s je toestelregistraties kunnen verwijderen, wat vaak de oplossing is op dit probleem.

Je kan ons het vlotste bereiken door aan te melden op je app en te kiezen voor Contacteer ons en Bel ons.

Groetjes,

Lieze

Oke dank je wel ga dat eens proberen!

Reageer