Beantwoord

Nieuwe kaartlezer.

  • 20 February 2020
  • 2 reacties
  • 3080 Bekeken

Deze mail ontving ik vandaag 20/02/2020: "Met ingang van 24 februari 2020 gaan wij van start met de introductie van de nieuwe kaartlezer.  De nieuwe kaartlezer is de opvolger van de huidige BNP kaartlezer die u momenteel bezit.  BNP biedt haar klanten een veilige virtuele omgeving aan om bankzaken te doen met maximaal gebruiksgemak.   De nieuwe kaartlezer maakt gebruik van een ingebouwde camera. Door het scannen van de opgegeven kleurcode logt u in op uw Easy Banking en kunt u uw betaalopdrachten ondertekenen.     Uw huidige kaartlezer zal per 24 februari 2020 gedeactiveerd worden. U kunt dan geen gebruik meer maken van uw huidige kaartlezer. De nieuwe kaartlezer is geheel gratis, na 24 februari zullen wij 19,95 EUR in rekening brengen." Is dit echt? Of fraude?

icon

Beste antwoord van Anonymous 24 February 2020, 11:48

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Ik denk eerder dat dat bedrog is, neem best eens contact op met de bank.

Hey @Pacini ,

 

Dit is inderdaad een phishingmail. Ik raad je aan om deze door te mailen naar phishing@bnpparibasfortis.com zodat we dit kunnen onderzoeken!

Moest je hier op hebben ingegaan en gegevens doorgegeven, contacteer je best zo snel mogelijk Card Stop!

 

Groetjes,

Lieze

Reageer