Beantwoord

Offline..?

  • 2 March 2020
  • 3 reacties
  • 504 Bekeken

Beste,

Ik heb meerdere pogingen gedaan om in te loggen zowel via de app, als via Web Banking. Niets werkt!!

Wanneer de Bank  zich profileert als digitaal, dient de klant minstens via één kanaal te kunnen bankieren op elk denkbaar moment.

Tenzij jullie dat anders zien, zeg het dan aub. 

Mvg.

 

icon

Beste antwoord van YannickB 3 March 2020, 12:00

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hallo Renevm,

Welke foutmelding en foutcode krijg je precies te zien?

Beste Yannick,

Uren onderbreking, deze morgen werkt het - gelukkig - terug ( intussen zonder enige reactie van de Bank op de gestelde vragen) en dan vraagt u mij welke foutcode ik kreeg… :-(

Man, man….

Mvg.

 

Reputatie 7

@renevm 

Er was inderdaad een storing gisteren, waarvoor mijn oprechte excuses.

De reden dat ik je om een foutcode vroeg, was omdat ik op basis daarvan kan zien wat de effectieve oorzaak is en hoe ik jou het snelst kan helpen en/of welke info ik moet doorgeven aan onze IT.

Bijvoorbeeld, de codes die gisteren verschenen waren onder andere, 403 en 503. die duiden op problemen om onze server te bereiken. Als een persoon die melding ziet, duidt dat meestal op een netwerkprobleem bij die persoon. Krijgen meerdere mensen die boodschap, dan weten wij dat er een probleem bij ons is en welke dienst we moeten contacteren.

De code EBW2800, ook een veel voorkomende melding, wilt dan weer zeggen dat er een probleem is met je profiel in Easy Banking. Meestal moet er dan gewoon een nieuw profiel aangemaakt worden om een recent ontvangen debetkaart te kunnen koppelen.

 

Reageer