Beantwoord

online betalen via QR code

  • 21 April 2020
  • 1 reactie
  • 1857 Bekeken

Ik heb (ondertussen al 4 keer) gemerkt dat ik telkens de melding "technische fout" krijg wanneer ik via bancontact QR code online een aankoop wil betalen. De winkelsite geeft een QR code, ik scan die met de "bancontact"-applicatie van de Easy Banking App op mijn smartphone, ik geef de beveiliginigscode in en dan komt de melding "technische fout". Vermits het over 4 verschillende winkels gaat, ga ik er van uit dat het probleem niet bij de online-winkels ligt. Ik vind ook geen update voor de app, dus ik veronderstel dat ik met de laatste nieuwe versie aan het werken ben, dus daar kan het probleem dan ook niet liggen. Help?

icon

Beste antwoord van LienV 21 April 2020, 13:53

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1

Dag Tine, bedankt voor je vraag!

Dat is helaas een gekende storing op onze app. Je kan proberen de app volledig te verwijderen, en na je toestel uit en aan te zetten, opnieuw de app te installeren.

 

Als dat niet helpt, dan kan je Payconiq by Bancontact downloaden. Dat is voorlopig het alternatief dat je kan gebruiken bij een online betaling.

 

Groeten

 

LienV 

Reageer