Beantwoord

Online toepassingen werken alweer niet

  • 5 July 2020
  • 3 reacties
  • 348 Bekeken

Beste,

Vorige week heb ik een klacht ingedient omdat juliie online diensten gewoon niet bereikbaar zijn.
1000 verontschuldigen, die dingen gebeuren maar een paar dagen later is weer zover? Ik kan alweer niet meer inloggen, niet meer via online, niet via de app en natuurlijk ook niet Payconic omdat die met mijn account in verbinding staat. Bij de foutmelding die komt staat dan het nummer van de helpdesk maar wanneer je die dan belt zijn de diensten gesloten?

Ongehoord is dit allemaal!

Ik kijk alvast uit naar een andere bank!

groeten,

Jurgen

icon

Beste antwoord van YannickB 6 July 2020, 10:29

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Vandaag is Easy Bank Center inderdaad gesloten omdat het zondag is, je zal dus niet anders kunnen van te wachten tot morgen om het nog eens te proberen.

Daar ben ik ondertussen al achter gekomen ja.
Waarom dat die nummer ook op zondag vermelden?

 

Reputatie 7

Dag @jurgenC 

Mijn excuses voor het ongemak. Het is inderdaad niet fijn wanneer je geblokkeerd zit, zeker niet wanneer dat in het weekend gebeurd.

Kreeg je toevallig een nieuwe debetkaart? Zo ja, dan dien je op onze site en in onze app een nieuw profiel aan te maken.

Afhankelijk van de reden waarom je een nieuwe kaart kreeg, dien je ze ook nog te activeren door eenmaal met de chip van de kaart te werken. Dat kan je doen door e kaart in de winkel te gebruiken, door er geld mee op te nemen of door je pincode te wijzigen via een automaat van onze bank.

Als je Payconiq by Bancontact gebruikt voor QR-betalingen (Bancontact-functie), dan dien je ook daaraan je nieuwe en geactiveerde kaart te koppelen. Payconiq by Bancontact weet niet wanneer jij een nieuwe kaart krijgt.

 

Kreeg je geen nieuwe kaart en/of gebruik je Payconiq by Bancontact voor betalingen via je contacten (de Payconiq-functie van die app), dan bel je ons best even op via 02 762 60 00 zodat we je rekening na kunnen kijken. Mogelijk is er daar dan een probleem mee. We zijn er van 7u tot 22u op weekdagen en van 9u tot 17u op zaterdag.

Reageer