Beantwoord

Onthouden account

  • 6 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 452 Bekeken

Ik heb een Ipad air en werk met de easybanking app, vroeger kon ik verschillende accounts laten onthouden, nu moet ik constant de kaartlezer opnieuw gebruiken omdat hij mijn accounts niet onthoudt, indien ik dan dezelfde naam wil gebruiken zegt hij dat dit account al bestaat? Maar zie het nergens staan? Hoe kan ik dit oplossen dat ik enkel op een account moet klikken en een wachtwoord invoeren zonder dat ik mijn bakje moet gebruiken?
icon

Beste antwoord van YannickB 8 augustus 2018, 08:39

Hallo SteffieBr,

Welkom op de Community!

Inderdaad vervelend dat je niet langer meerdere profielen kan bewaren op Easy Banking via je iPad.

Dit soort problemen worden meestal veroorzaakt door een storing op niveau van je toestel of door een fout tijdens de installatie van Easy Banking of van een update ervan.

Om dit op te lossen kan je best Easy Banking verwijderen, je iPad volledig uitschakelen en opnieuw aanzetten en pas nadien onze app opnieuw installeren.

Helpt dit niet, dan is het mogelijk dat er een probleem is met de registratie van je iPad bij onze bank. Omdat de beveiliging van Easy Banking je toestel registreert zodat er niet zomaar onder jouw naam op eender welke tablet of smartphone kan aangemeld worden, kan dit bijvoorbeeld gebeuren wanneer je Easy Banking installeert via een backup.

Bijvoorbeeld wanneer je net een nieuw toestel hebt gekocht.

Dit kan je oplossen door even te bellen met onze helpdesk Easy Banking op het nummer 02 433 40 92. Je kan hen bereiken van maandag tot vrijdag van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u. Zij zullen je registraties kunnen schrappen. Nadien zal je wel op elk toestel nog eenmaal je kaartlezer nodig hebben.

Laat je ons weten of het gelukt is?

Omdat je nieuw bent op de communty, verwijs ik je ook graag naar enkele andere interessante berichten:
- Pensioensparen: wat zijn de mogelijkheden?
- Op vakantie naar het buitenland? 7 tips om je bankzaken vlot te regelen
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Hallo SteffieBr,

Welkom op de Community!

Inderdaad vervelend dat je niet langer meerdere profielen kan bewaren op Easy Banking via je iPad.

Dit soort problemen worden meestal veroorzaakt door een storing op niveau van je toestel of door een fout tijdens de installatie van Easy Banking of van een update ervan.

Om dit op te lossen kan je best Easy Banking verwijderen, je iPad volledig uitschakelen en opnieuw aanzetten en pas nadien onze app opnieuw installeren.

Helpt dit niet, dan is het mogelijk dat er een probleem is met de registratie van je iPad bij onze bank. Omdat de beveiliging van Easy Banking je toestel registreert zodat er niet zomaar onder jouw naam op eender welke tablet of smartphone kan aangemeld worden, kan dit bijvoorbeeld gebeuren wanneer je Easy Banking installeert via een backup.

Bijvoorbeeld wanneer je net een nieuw toestel hebt gekocht.

Dit kan je oplossen door even te bellen met onze helpdesk Easy Banking op het nummer 02 433 40 92. Je kan hen bereiken van maandag tot vrijdag van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u. Zij zullen je registraties kunnen schrappen. Nadien zal je wel op elk toestel nog eenmaal je kaartlezer nodig hebben.

Laat je ons weten of het gelukt is?

Omdat je nieuw bent op de communty, verwijs ik je ook graag naar enkele andere interessante berichten:
- Pensioensparen: wat zijn de mogelijkheden?
- Op vakantie naar het buitenland? 7 tips om je bankzaken vlot te regelen

Reageer