Beantwoord

onvoldoende saldo

  • 6 August 2021
  • 5 reacties
  • 1971 Bekeken

Beste,

 

ik wou vragen of het normaal is want ik wou iets bestellen maar ik kan steeds niet betalen want er staat onvoldoende saldo maar er staat nog geld op hoe kan dit ?

 

grtjs Indira 

icon

Beste antwoord van YannickB 6 August 2021, 09:22

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Dag Indira,

Het is mogelijk dat andere betalingen die je eerder uitvoerde nog niet volledig verwerkt werden.

Je kan dit zien door aan te melden op Easy Banking App en op de rekening waarmee je wilt betalen, te tikken. Bovenaan je verrichtingen zal je 'Gereserveerd' zien staan, met daarnaast een bedrag. Dat bedrag is het totaal van alle transacties die nog verwerkt moeten worden.

Het saldo dat je in onze app ziet, zal alvast wel al rekening houden met deze verrichtingen. Om de gereserveerde bedragen te kunnen zien, moet je ook beschikken over de meest recente versie van onze app. Mogelijk moet je dus wel nog even updaten.

Beste,

 

 Welke bedoel je van die meest recente app?

en wat kan ik updaten want die reserveerde bedrag zie ik steeds en kan niet weg gaan.

Reputatie 7

We lanceren regelmatig updates voor Easy Banking App om nieuwe functionaliteiten toe te voegen en om andere aanpassingen door te voeren. Afhankelijk van hoe je jouw smartphone of tablet hebt ingesteld, worden die updates automatisch geïnstalleerd, of moet je ze manueel downloaden via de App Store of via Google Play.

Ik vermoed echter dat je de meest recente update van Easy Banking App al hebt, want anders zou je de optie ‘Gereserveerd’ niet zien staan.

De bedragen die daarbij te zien zijn, blijven normaal gezien maximaal 3 werkdagen gereserveerd. Nadien zie je ze op je gewone rekeninghistoriek verschijnen.

Als er toch iets langer blijft staan, dan kan het gaan om een waarborg of reservering die je met een Bancontact-Visa Debit-debetkaart uitvoerde. Bijvoorbeeld voor de huur van een wagen of voor een reis of hotel. In dat geval verdwijnt de reservatie van zodra je het betrokken bedrijf betaald hebt, of dat je contract bij hen afgelopen is.

Zegt dat laatste je niets, dan is er mogelijk een ander probleem en dan bel je ons Easy Banking Centre best op via ‘Contact’ onderaan in Easy Banking App zodat we je rekeningen en kaarten na kunnen kijken. Momenteel zijn we door een technische storing wel gesloten. We doen alvast ons best om onze telefoonlijnen zo snel mogelijk opnieuw beschikbaar te maken.

Ik kan geen geld afhalen ,"overschrijd dagelijks limiet" er staat genoeg geld op de rekening maar ik kan er niet aan??dan nog maar is met tegenzin,bnp bellen ,20min.later..we gaan de technische dienst u laten opbellen,..2uur later..wewr met tegenzin bnp bellen,ditmaal maar 17min..voila mr Wolf ,heb u kaart reset en nu zal je geld kunnen afhalen,nog maar is naar bankautomaat(fortis) ,nee hoor ,nu heel het weekend met kids zonder geld ,en bank niet meer te bereiken natuurlijk,wat een klote service en bank ,heel vermoeiend dit en zenuwslopend dit!!!

Reputatie 3

wat een klote service en bank ,heel vermoeiend dit en zenuwslopend dit!!!

Het zal er wel niet op beteren, dus probeer alle optie onder ogen te nemen: bankoverstap ⟵ hier klikken

Reageer