Op 20/8 in kantoor een doorlopende opdrachtstop gezet maar toch uitgevoerd op 26/8 ondanks bevestiging dat het niet zou gebeuren ???
Beste antwoord van Georges Bellen
Bekijk origineelOp 20/8 in kantoor een doorlopende opdrachtstop gezet maar toch uitgevoerd op 26/8 ondanks bevestiging dat het niet zou gebeuren ???
Beste antwoord van Georges Bellen
Bekijk origineelDag
Dat is vreemd.
Mag ik je alsjeblieft vragen om telefonisch contact op te nemen met het Easy Banking Centre zodat we dit samen met jou kunnen nakijken? Via dit kanaal heb ik namelijk geen toegang tot jouw persoonlijke dossier. Indien het gaat om een domiciliëring, kunnen we namelijk nog een terugbetaling eisen.
Alvast bedankt,
Jill
Nog steeds geen antwoord,Fortis zwaar in de fout op alle fronten,kantoren altijd dicht,alleen op afspraak en lukt soms na enkele dagen,alles moet via 1 centraal 02 nr dat altijd overbelast is en je uren naar muziek moet luisteren tot je woedend inhaakt,nieuwe bankkaart die problemen gaf ! Besparingen maar kassa !? Misbruik van coronaregeltjes ??🤢
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.