Beantwoord

opdracht

  • 25 August 2021
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

Op 20/8 in kantoor een doorlopende opdrachtstop gezet maar toch uitgevoerd op 26/8 ondanks bevestiging dat het niet zou gebeuren ???

icon

Beste antwoord van Georges Bellen 27 August 2021, 00:37

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2

Dag @Georges Bellen ,

 

Dat is vreemd.

Mag ik je alsjeblieft vragen om telefonisch contact op te nemen met het Easy Banking Centre zodat we dit samen met jou kunnen nakijken? Via dit kanaal heb ik namelijk geen toegang tot jouw persoonlijke dossier. Indien het gaat om een domiciliëring, kunnen we namelijk nog een terugbetaling eisen.

 

Alvast bedankt,

 

Jill

Nog steeds geen antwoord,Fortis zwaar in de fout op alle fronten,kantoren altijd dicht,alleen op afspraak en lukt soms na enkele dagen,alles moet via 1 centraal 02 nr dat altijd overbelast is en je uren naar muziek moet luisteren tot je woedend inhaakt,nieuwe bankkaart die problemen gaf ! Besparingen maar kassa !? Misbruik van coronaregeltjes ??🤢

Reageer