Beantwoord

OPGELICHT

  • 15 juni 2019
  • 1 reactie
  • 363 Bekeken

Ik heb zonet een betaling gedaan en meteen ontdekt dat dit geen echte verkoper was. Helaas staat nu een relatief groot bedrag klaar voor te storten. De klantendienst is toe en ik wil gewoon dat die storting niet doorgaat! Het kan nu toch niet onmogelijk zijn om mijn geld tegen te houden in het weekend omdat er op zondag niet gewerkt wordt?

HELP!
icon

Beste antwoord van YannickB 17 juni 2019, 08:23

Dag amberb,

Jammer om te lezen dat je slachtoffer lijkt te zijn van fraude. Op zondag zijn we inderdaad niet bereikbaar, maar worden er ook geen verrichtingen tussen verschillende banken uitgevoerd.

Ik raad je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met ons Easy Banking Centre via 02 762 60 00, zij zijn vandaag bereikbaar sinds 7u.

Overschrijvingen kunnen helaas niet altijd tegengehouden worden, maar telefonisch kunnen we het wel voor je nagaan. Ik raad je daarnaast ook aan om, aangezien het om fraude zou gaan, zo snel mogelijk klacht in te dienen bij de politie.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Dag amberb,

Jammer om te lezen dat je slachtoffer lijkt te zijn van fraude. Op zondag zijn we inderdaad niet bereikbaar, maar worden er ook geen verrichtingen tussen verschillende banken uitgevoerd.

Ik raad je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met ons Easy Banking Centre via 02 762 60 00, zij zijn vandaag bereikbaar sinds 7u.

Overschrijvingen kunnen helaas niet altijd tegengehouden worden, maar telefonisch kunnen we het wel voor je nagaan. Ik raad je daarnaast ook aan om, aangezien het om fraude zou gaan, zo snel mogelijk klacht in te dienen bij de politie.

Reageer