Beantwoord

oplichting

  • 19 August 2020
  • 3 reacties
  • 623 Bekeken

Beste, op 30 juli heb ik een bestelling gedaan bij bozzo maar er blijkt dat het een oplichter is en daarom zou ik vragen of ik eventueel mijn betaling zou kunnen intrekken?

Veel mensen zitten met hetzelfde probleem van deze man. Ik heb overgeschreven en niets meer ontvangen of gehoord ervan.

Mvg Rupert

icon

Beste antwoord van YannickB 20 August 2020, 08:07

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Dag Rupert, 

Erg om te lezen dat je mogelijk slachtoffer van fraude bent.

Ik heb voor de zekerheid de verrichting uit je bericht verwijderd, want het blijft persoonlijke informatie. Details over je transacties zet je best nooit zomaar online.

Je dient best zo snel mogelijk een klacht in bij de politie zodat zij een onderzoek op kunnen starten. Je kan daarnaast ook bij ons een klacht indienen door ons te bellen op 02 762 60 00 zodat we ook langs onze kan alles uit kunnen pluizen.

Laat het me zeker weten als je nog vragen hebt.

Best , ik ben opgelicht via een WhatsApp van mijn dochter, het ‘wasmachine verhaal’ heb een klacht ingediend bij de politie, we zijn naar de bank geweest, hier zeggen ze dat ik stom geweest ben en dat ze niets kunnen doen, omdat ik zelf een fout heb gemaakt….?

Ik heb een PV en een kopie van het WhatsApp - verhaal,

Mijn vraag is zijn er mogelijkheden om het geld (veel geld ) te recupereren?

Ik weet dat ik niet de enige ben….

 

vriendelijk groeten

Gerd

 

Reputatie 7

Hallo @gero 

Ik kan je jammer genoeg niet beloven dat het geld terug kan gestort worden, maar als je kantoor nog geen intern onderzoek heeft laten opstarten, dan raad ik je aan om ons even te bellen via 02 762 60 00 zodat we dat alsnog voor je kunnen doen.

Mijn collega’s zullen je dan onder andere vragen om ons een kopie van de PV te bezorgen.

Reageer