oude ipad ?

  • 16 September 2022
  • 2 reacties
  • 276 Bekeken

Op mijn ipad krijg ik de melding dat ‘ vanaf 21 september deze app niet meer op mijn gsm werkt.

‘uw smartphone werkt op iOS 12 .

‘om de app te blijven gebruiken heb ik besturingssysteem iOS 13 of recenter nodig.’

Is het echt nodig een nieuwe te kopen ?

of is er een efficiëntere oplossing mogelijk ?

Dank u

P.S. mijn ipad van 2013 heeft iOS 12.5.6 

mijn iphone van 2017 heeft iOS 15….


2 reacties

Reputatie 4

Hallo @jozef V. ,

Helaas zal onze applicatie niet meer kunnen ondersteund worden door de software van toestellen die nog werken op iOS versie 12. Dit heeft ook met veiligheid te maken. Hoe verouderd de software op het toestel, hoe minder beveiligd het toestel kan werken. Bovendien zullen dan ook met de tijd andere functies op het toestel minder goed of gewoon niet meer kunnen werken.

Je bent niet verplicht om een nieuw toestel aan te kopen. De app zal alleen niet meer functioneren op je huidig toestel.

Je hebt nog wel mogelijkheid te werken via onze website. Hierop kan je aanmelden met je debetkaart en een kaartlezer of via It’s Me.

Reputatie 6
Badge +3

Hallo @jozef V. ,

Helaas zal onze applicatie niet meer kunnen ondersteund worden door de software van toestellen die nog werken op iOS versie 12. Dit heeft ook met veiligheid te maken. Hoe verouderd de software op het toestel, hoe minder beveiligd het toestel kan werken. Bovendien zullen dan ook met de tijd andere functies op het toestel minder goed of gewoon niet meer kunnen werken.

Je bent niet verplicht om een nieuw toestel aan te kopen. De app zal alleen niet meer functioneren op je huidig toestel.

Je hebt nog wel mogelijkheid te werken via onze website. Hierop kan je aanmelden met je debetkaart en een kaartlezer of via It’s Me.

 

Op voorwaarde dat browsers een recentste update hebben als dat dan ook niet mogelijk is dan kan men ook Easy Bank Web niet meer gebruiken  dan zit er voor Jozef V niks anders op van naar een nieuw toestel uit te kijken.

 
 
 

Reageer