overzicht maandelijkse in- en uitgaven

  • 17 December 2020
  • 5 reacties
  • 514 Bekeken

Sinds de laatste update van de applicatie is het niet meer mogelijk om in een kort overzicht per rekening de totale som van in-en uitgaven te bekijken van de laatste maand(en).

Dit was een handige feature en lijkt nu dus verwijderd, komt deze nog terug?


5 reacties

Hey @OlivierH ,

We zijn aan het bekijken of deze functie terugkomt in de toekomst. Ik geef je feedback door zodat de ontwikkelaars weten dat hier vraag naar is!

Groetjes,

Lieze

hallo,

Is er al meer nieuws ivm deze functie?

Deze was een zeer handige functie en heb al via verschillende (betalende) apps geprobeert gelijkaardige overzichten te bekomen maar zonder succes.

 

Het terugkeren van deze functie staat op mijn verlanglijstje 2022 :)

Prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!!!

 

Reputatie 2

Goedemiddag @Roel claes ,

 

dan hebben we goed nieuws...

Je kan het alvast schrappen van je verlanglijstje, want het toevoegen van deze functie staat op de planning in 2022!

 

Ook voor jou zeer fijne feestperiode toegewenst,

 

Jill

Beste Jill

 

Dit is nu meer dan een jaar geleden verdwenen...heel veel mensen hebben er al achter gevraagd. Komt dit begin 2022 terug of moeten we nog een jaar wachten?

Heel eerlijk gezegd heb ik nog niets gevonden dat ik beter vind aan de nieuwe app…

 

Mvg

Natalie

Reputatie 7

Hallo @Natalie D 

De grafieken en de mogelijkheid om een overzicht van je inkomsten en uitgaven te bekijken, keert binnenkort terug. Het staat inderdaad gepland voor begin dit jaar.

De reden dat het wat langer duurt, is dat we deze functie volledig aan het herwerken zijn. Als je graag op de hoogte blijft, kan je je eventueel abonneren op onze actualiteitpagina. Je krijgt dan een mail wanneer we daarin nieuwe info over updates voor Easy Banking app of over onze andere producten en diensten publiceren.

Reageer