Beantwoord

Overzicht van alle verrichtingen (sinds 2012) in 1 PDF file

  • 7 May 2020
  • 5 reacties
  • 1353 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 1
  • 2 reacties

Allen,

 

Ik vrees dat het antwoord negatief zal zijn, maar toch maar eens proberen:

Is er een mogelijkheid om in 1 enkele pdf-file een overzicht te krijgen van alle verrichtingen op een bepaalde rekening?

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

 

Mvg,

 

Tomas

icon

Beste antwoord van YannickB 8 May 2020, 09:56

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hallo Tomas,

Jammer genoeg niet. Je kan in PDF-formaat wel alles sinds 2012 opvragen, maar het aantal documenten hangt af van de door jou gekozen frequentie voor de aflevering van je rekeninguittreksels (dagelijks, wekelijks, maandelijks).

Dag Yannick,

Bedankt voor het snelle en duidelijke antwoord. Dat is inderdaad heel erg jammer. Enig idee of hieraan wordt gewerkt, zodat het in de toekomst beschikbaar wordt? Anders moet ik wachten tot ik mijn Fortis rekening kan invoeren in de online banking van Nagelmackers, daar kan ik namelijk heel eenvoudig het gevraagde document samenstellen.

Ik kan me moeilijk voorstellen dat ik de enige ben met die vraag? Ik ga ervan uit dat jullie zelf ook vinden dat honderden verschillende pdf-jes moeten downloaden een onwerkbare, en dus nutteloze oplossing van het archiefprobleem is? Andere suggesties om een archief samen te stellen?

Mvg,

Tomas

Reputatie 7

@Tomas 

Voor zover ik weet wordt er momenteel niet aan gewerkt, maar ik heb het wel als suggestie voor je doorgegeven aan de ontwikkelaars van onze site en app.

Je kan wel een CSV-bestand (Excel) met de verrichtingen van de voorbije vier jaar opvragen via onze site. Dat kan zo:

  • Meld aan via https://www.bnpparibasfortis.be/.
  • Druk bovenaan op Dagelijks bankieren en kies Verrichtingen zoeken.
  • Klik op Rekening selecteren, vink je rekening(en) aan en klik onderaan in het kader op Bevestigen.
  • Via het zoekvak kan je eventueel extra filters toevoegen.
  • Klik boven de lijst van verrichtingen op CSV om de lijst te downloaden. 

Momenteel is deze lijst beperkt tot 3.000 verrichtingen. Heb je tijdens de voorbije vier jaar of tijdens de door jou gekozen periode meer transacties op de gekozen rekening(en) uitgevoerd, dan kan je best de periode inkorten of een extra filter toevoegen.

Dag Yannick,

Nogmaals bedankt voor de zeer volledige uitleg. Ik had het CSV bestand reeds voordien gedownload, en in praktijk gaat het zelfs ruim meer dan 5 jaar terug, dus dat is wel positief. Alleen gek dat dit dus niet in PDF formaat (en tot 10 jaar) kan, en om eerlijk te zijn toch ook wel bizar dat dit niet kan bij een van de grootste banken van het land, terwijl de kleine banken er wel in slagen om dit aan te bieden.

Ik zou zeggen, werk aan de winkel voor jouw collega’s ;-) En vraag ineens ook naar die instant overschrijving, tenzij het doel is om de laatste bank in België te zijn :sweat_smile:

 

Reputatie 7

Graag gedaan Tomas!

Wat betreft de instantoverschrijvingen; die komen er binnenkort ook aan. :slight_smile:

Reageer