Beantwoord

paswoord bewaren

• 24 januari 2019
  • 1 reactie
  • 323 Bekeken

Hoe kan ik "paswoord bewaren" annuleren op mijn smartphone?
icon

Beste antwoord van ShantyV 24 januari 2019, 15:37

Dag Bevebe,

Welkom op onze Community

Je geeft aan dat je de functie 'wachtwoord bewaren' zou willen uitschakelen.
Gaat het dan over het wachtwoord van onze Community ?
Je kan eventueel even proberen om uit te loggen, vervolgens terug aanmelden en dan aan duiden dat je het wachtwoord niet wilt bewaren.

Indien dat niet helpt mag u ons even doorgeven met welk type smartphone (merk en model) je werkt.
Indien het een telefoon is met IOS als besturingssysteem mag je ons eveneens doorgeven met welke versie uw telefoon werkt.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je nog een prettige dag verder !
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Dag Bevebe,

Welkom op onze Community

Je geeft aan dat je de functie 'wachtwoord bewaren' zou willen uitschakelen.
Gaat het dan over het wachtwoord van onze Community ?
Je kan eventueel even proberen om uit te loggen, vervolgens terug aanmelden en dan aan duiden dat je het wachtwoord niet wilt bewaren.

Indien dat niet helpt mag u ons even doorgeven met welk type smartphone (merk en model) je werkt.
Indien het een telefoon is met IOS als besturingssysteem mag je ons eveneens doorgeven met welke versie uw telefoon werkt.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je nog een prettige dag verder !

Reageer