Beantwoord

Paswoord niet correct, nieuw instellen...

• 1 maart 2019
  • 6 reacties
  • 779 Bekeken

Hoi,

on-ge-loof-lijk toch die app van jullie.
Ik heb daarnet 3x het "verkeerde" paswoord ingegeven om een betaling via bancontact te willen uitvoeren met de PC Banking app via de smartphone.
Ik mijn kaartlezer genomen, opnieuw ingelogd en de mogelijkheid om een nieuw wachtwoord te kiezen... Rarara... GRAAG EEN PASWOORD DAT VERSCHILT VAN HET VORIGE... elke dag is het wel iets, service niet beschikbaar, paswoord niet correct, app werkt niet omdat hij niet geupdate is,.... pfffffff

Echt waar jongens, da is om van te rotten he :)
Welk wachtwoord moet ik nu kiezen? Omduur weet ik het niet meer ze.
icon

Beste antwoord van LiezeH 4 maart 2019, 14:47

Hey @Roflpain,

Dit probleem is gekend en wordt zo snel mogelijk opgelost!

Groetjes,
Lieze
Bekijk origineel

Reageren op dit onderwerp is niet mogelijk.

6 reacties

Nog grappig ook, bovenaan, "Roflpain, komt op dreef". Wees daar maar zeker van haha
Laat maar, ik ga de bancontact app erop zetten, die werkt blijkbaar wel fatsoenlijk.
Reputatie 4
Goedemiddag @Roflpain,

Lastig dat je zoveel hinder ondervindt!

Is dit enkel bij het Bancontactgedeelte van Easy Banking? Of ook op de Easy Banking App zelf?

Groetjes,
Lieze
Vooral bankcontact app van Fortis. Easy banking zelf werkt redelijk goed.
Reputatie 4
Hey @Roflpain,

Dit probleem is gekend en wordt zo snel mogelijk opgelost!

Groetjes,
Lieze
Reputatie 1
Echt een bende amateurs. Ik heb het ook al verschillende keren gehad. Het probleem is gekend en wordt zo snel mogelijk opgelost! Is al maanden dat hetzelfde probleem blijft bestaan. En als je naar de helpdesk belt word je nog vierkant uitgelachen ook. "Eind dit jaar komt er een nieuwe app zeggen ze..." 'tT is godverdomme nu dat telt. Eind deze maand komt mijn geld ook maar als ik er nu geen heb kan ik erook niets betalen! Hahaha bende INCOMPETENTE technici zijn het!