Beantwoord

Paswoord onjuist / Geen toegang tot QR-dienst

• 28 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 296 Bekeken

Beste,

Vandaag wou ik een QR-code inscannen maar “alweer” geen toegang tot deze dienst. Een geluk dat mijn vrouw thuis was om te scannen maar natuurlijk hetzelfde probleem, geen toegang.

Dan maar even terug naar betaalmogelijkheden en betalen met kaartlezer … paswoord niet juist!
Dat is al de 2e maal op 2 weken dat ik niet kan inloggen en een nieuw paswoord moet aanmaken, mijn vrouw heeft het voor haar account ook al 2X moeten doen op korte tijd.

Ook hebben we de app al eens terug geïnstalleerd ‘op onze 2 verschillende smartphones’!

Dit kan toch niet meer deze tijden

icon

Beste antwoord van Anke DB 28 oktober 2019, 16:36

Dag Danour,

Het is niet fijn om te horen dat het niet optimaal werkt!

De  bancontact app zit geïntegreed in onze Easy Banking App. Het is aangeraden om de Bancontact By Payconiq apart te installeren zodat je geen problemen meer ervaart.

Alvast excuses voor het ongemak!

Groetjes

^ADB

Bekijk origineel

2 reacties

Dag Danour,

Het is niet fijn om te horen dat het niet optimaal werkt!

De  bancontact app zit geïntegreed in onze Easy Banking App. Het is aangeraden om de Bancontact By Payconiq apart te installeren zodat je geen problemen meer ervaart.

Alvast excuses voor het ongemak!

Groetjes

^ADB

Bedankt voor je antwoord Anke.
We hebben intussen Bancontact By Payconiq geïnstalleerd, wat voorlopig goed werkt. Om onze rekeningdata te bekijken moeten we evenwel (bijna) telkens een nieuw paswoord registreren. :-(

… ook geen oplossing vinden we!

Danour

Reageer