Beantwoord

Payconiq/Bancontact

• 20 februari 2019
  • 1 reactie
  • 1716 Bekeken

Waarom kan ik bij de installatie van de nieuwe app payconiq/bancontact mijn rekening niet koppelen? Dat BNP er niet tussenstaat dat is normaal, maar bij het aanduiden van "Ik ben bij een andere bank" komt de foutmelding "Sorry! Uw bank ondersteunt deze dienst nog niet."
icon

Beste antwoord van YannickB 20 februari 2019, 18:04

Hallo Inge,

Ik vermoed dat het om een fout in de Payconiq by Bancontact-app gaat. Ik heb het zelf even getest en kreeg dezelfde melding als jij.

Uiteindelijk ben ik erdoor geraakt door onderaan op het startscherm (waar je codes kan scannen) te drukken op 'Winkels' en akkoord te gaan om mijn rekening te koppelen. Ik werd hierbij wel nog doorgestuurd naar de oude Payconiq-app, dus de kans bestaat dat je die ook nog even moet installeren.

Als dat niet lukt, neem je best contact op met Payconiq/Bancontact.🙂
Bekijk origineel

Reageren op dit onderwerp is niet mogelijk.

1 reactie

Reputatie 6
Hallo Inge,

Ik vermoed dat het om een fout in de Payconiq by Bancontact-app gaat. Ik heb het zelf even getest en kreeg dezelfde melding als jij.

Uiteindelijk ben ik erdoor geraakt door onderaan op het startscherm (waar je codes kan scannen) te drukken op 'Winkels' en akkoord te gaan om mijn rekening te koppelen. Ik werd hierbij wel nog doorgestuurd naar de oude Payconiq-app, dus de kans bestaat dat je die ook nog even moet installeren.

Als dat niet lukt, neem je best contact op met Payconiq/Bancontact.🙂