Heb problemen bij de redirecting page blijft hij hangen.
Om niet alles opnieuw te moeten typen hieronder een deel van mijn laatste mails
Beste Wesley,
Bedankt voor het contacteren van Payconiq by Bancontact. We zien dat u een probleem heeft met de error code= DEEPLINK_ERROR.
In dit geval is er sprake van een probleem met de token van uw bankrekening. De token van uw bankrekening is waarschijnlijk vervallen. Indien u de bank contacteert om deze token te laten vernieuwen verhelpt het probleem in de app zich van zelf. Daarna kunt u een account aanmaken bij Payconiq. Onze excuses voor het ongemak.
Bij verder vragen, contacteer ons gerust!
Beste Payconiq,
Zonet contact gehad met mijn bank.
Het zou niet mogelijk zijn de fortis easy banking app en de payconiq by Bancontact app samen op de gsm te hebben ivm veiligheid?
Maar het heeft altijd gewerkt bij mij totdat ik mijn gsm gereset heb.
Klopt hun informatie?
Heb de 2 apps al verwijderd opnieuw opgestart dan payconiq geïnstalleerd en nog steeds het probleem dat hij blijft hangen op de redirecting page.
Dus ook zonder dat hun app er op staat. Dus volgens mij klopt hun info niet 😕
Zou toch graag de payconiq app terug willen gebruiken.
Beste antwoord van Anonymous
Bekijk origineel