Beantwoord

PC Banking

• 18 februari 2019
  • 2 reacties
  • 3151 Bekeken

Zouden er problemen zijn met pc banking? Werd zo maar afgesloten zonder op afmelden te duwen.
icon

Beste antwoord van YannickB 19 februari 2019, 08:27

Dag Jan,

Gisterenochtend tussen 7u30 en 8u30 waren er voor sommige klanten problemen met aanmelden, maar wat het afmelden betreft is er niets gemeld geweest.

Werd je venster volledig gesloten, of kreeg je een pagina te zien die vroeg om terug te keren naar de homepage of om opnieuw aan te melden?

In dat eerste geval lijkt het me dat je browser crashte.

In de tweede situatie werd vermoedelijk de maximum duur van je sessie van Easy Banking bereikt. Op onze site kan je 10 minuten ingelogd blijven zonder van pagina te wisselen. Na 8 minuten krijg je een waarschuwing met een timer die aftelt. Op dat moment kan je bevestigen dat je aangemeld kan blijven. De totale maximum tijdsduur is 60 minuten, nadien moet je je sowieso opnieuw aanmelden.
Bekijk origineel

Reageren op dit onderwerp is niet mogelijk.

2 reacties

Reputatie 6
Dag Jan,

Gisterenochtend tussen 7u30 en 8u30 waren er voor sommige klanten problemen met aanmelden, maar wat het afmelden betreft is er niets gemeld geweest.

Werd je venster volledig gesloten, of kreeg je een pagina te zien die vroeg om terug te keren naar de homepage of om opnieuw aan te melden?

In dat eerste geval lijkt het me dat je browser crashte.

In de tweede situatie werd vermoedelijk de maximum duur van je sessie van Easy Banking bereikt. Op onze site kan je 10 minuten ingelogd blijven zonder van pagina te wisselen. Na 8 minuten krijg je een waarschuwing met een timer die aftelt. Op dat moment kan je bevestigen dat je aangemeld kan blijven. De totale maximum tijdsduur is 60 minuten, nadien moet je je sowieso opnieuw aanmelden.
Mijn browser werkte nog op andere deelschermen en ik was nog maar pas ingelogd. Ik heb kontakt opgenomen met de helpdesk pc banking en daar kon men geen verklaring geven. Men zei me ook dat er op vlam van veiligheid geen probleem was. Ik hoop het. Tot nu toe niets verkeerd gezien op mijn rekening. Groeten.